۶ میلیارد ریال از طرف خیرین ورزشی به ورزش بیله سوار کمک شد

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۱:۰۵
کد خبر: ۱۳۲۶۶۶۱
۶ میلیارد ریال از طرف خیرین ورزشی به ورزش بیله سوار کمک شد
پاکدل، رئیس اداره ورزش و جوانان بیله سوار در جلسه با فرماندار و هیاتهای و رزشی این شهرستان از حمایت ۶ میلیارد ریالی خیرین ورزشی به ورزش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، اولین جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با فرماندار شهرستان بیله سوار و روسای هیات های ورزشی این شهرستان درسال ۱۴۰۱ برگزار شد.

این جلسه در خصوص پروژه های عمرانی و بررسی مشکلات زیر ساختی و همچنین تامین اعتبارات لازم در خصوص پروژه های در حال احداث و تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی و پیگیری مصوبات جلسات گذشته و بررسی مشکلات هیات های ورزشی این شهرستان برگزار شد.

صاحبعلی اصغری فرماندار شهرستان بیله سوار در جلسه با روسای ورزشی که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد،گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل مدال افتخاری برای کشور و استان اردبیل است.

فرماندار بیله سوار با اشاره به مشکلاتی ورزش و جوانان این شهرستان افزود: با برگزاری این جلسه و پیگیری مشکلات ورزش و جوانان توسط شخص مدیر کل ۵۰ درصد از مشکلات ورزش و جوانان این شهرستان برطرف شده است.

وی تاکید کرد: برای رفع مشکلات ورزشی شهرستان اقدامات لازم انجام خواهد گرفت و امیدواریم برای رفع این مشکلات تمام روسای هیا تهای ورزشی وارد فاز عملیاتی بشوند و مطالبات خود را از روسای هیات های ورزشی استان درخواست کنند.

پاکدل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیله سوار در این جلسه از حمایت بیش از ۶۰۰ میلیون تومانی خیرین ورزش یار از ورزش این شهرستان اعم از تعمیرات،تجهیزات و حمایت از هیاتهای ورزشی و ورزشکاران خبر داد.

پاکدل اضافه کرد: در مسابقات جام رمضان با حمایت خیرین ورزش یا بیش از ۲۴ میلیون تومان حمایت مالی صورت گرفت و در همین راستا با حمایت خیرین استخر این شهرستان با حمایت ۴۰ میلیون تومان راه اندازی شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان بیله سوار افزود: در راستای توسعه و تجهیز ورزش روستایی ۱۲ خانه ورزش روستایی هر کدام به ارزش ۲۴ میلیون تومان راه اندازی شد.

اوبا اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰۰ نفر ورزشکار سازمان یافته در شهرستان وجود دارد تصریح کرد: ۲۷ هیات ورزشی در این شهرستان شناسه ملی دریافت کردند و فعال می باشند.

وی در خصوص سالن بانوان این شهرستان افزود: این سالن با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد نیاز به توجه و حمایت مالی نیاز می باشد که بعد از سالها بلاتکلیفی به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز