سرپرست جدید کانون پرورش فکری کردستان معرفی شد

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۷:۵۲
کد خبر: ۱۳۲۶۸۹۷
سرپرست جدید کانون پرورش فکری کردستان معرفی شد
"حمیدرضا گوهری" به عنوان سرپرست جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سرپرست جدید کانون پرورش فکری استان کردستان شامگاه یکشنبه در مراسم تودیع مدیرکل سابق کانون استان و معارفه خود به عنوان سرپرست جدید این اداره اظهار داشت: به امید خدا و با کمک همدیگر در جهت رشد و شکوفایی کودکان و نوجوانان تلاش مضاعفی خواهیم داشت چون آینده را این کودکان خواهند ساخت.

حمیدرضا گوهری افزود: فعالیت‌های کانون نیازمند همسویی و همگرایی ‌است و در این میان همراهی همکاران مراکز و دفتر استان می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف بزرگ کانون کمک کند.

وی خطاب به کارکنان و مربیان کانون گفت: شما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کار بزرگی انجام می‌دهید، چون با کودکان و نوجوانان سروکار دارید. شما با دادن غذای روح به بچه‌ها مهارت‌های زیادی به آنها آموزش می‌دهید، بنابراین مشغول به کار مقدسی هستید.

گوهری یادآور شد: همه ما مثل دانه‌های تسبیح هستیم و با هم کامل می‌شویم پس همه باید در راستای پیشرفت کار و فعالیت‌های کانون قدم برداریم چون کنار همدیگر می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

«سهیلا شیخی» مدیرکل سابق کانون استان کردستان نیز در سخنانی به بیان عملکرد کاری خود پرداخت و گفت: در این سال‌ها مراکز کانون استان به ۲۱ مرکز ثابت و دو کتابخانه سیار روستایی افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: اگر موفقیتی در مجموعه کانون استان حاصل شده باشد نتیجه تلاش همه همکاران استان است که جای تشکر دارد.

«حمیدرضا گوهری» که با حکم «مهدی علی‌اکبرزاده» مدیرعامل کانون پرورش فکری به این سمت منصوب شده، متولد ۱۳۵۱ از شهرستان سقز است. او کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران مرکز دارد. ۲۸ سال سابقه در آموزش و پرورش و تدریس در هنرستان‌های تهران و سنندج، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنندج، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران، نایب رییس قشر بسیج هنرمندان استان کردستان و دبیر نمونه کشوری از جمله سوابق گوهری است.

"سهیلا شیخی "مدیرکل سابق نیز به مدت ۱۲ سال از تیرماه سال ۱۳۸۹ تاکنون به‌ عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان فعالیت داشت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز