درخشش تکواندوکار کردستانی در بازی های المپیک برزیل

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۳۲۶۹۹۸
درخشش تکواندوکار کردستانی در بازی های المپیک برزیل
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: "نسیبه شهبازی" بانوی تکواندوکار کردستانی نشان برنز المپیک تابستانی ناشنوایان جهان در کشور برزیل را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حامد جولایی گفت: هفتمین روز از بازی‌های المپیک‌ ناشنوایان در شهر کاشیاس دوسول برزیل برگزار شد و چهار تکواندوکار کشورمان در اوزان مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: نسیبه شهبازی بانوی کردستانی که همراه با تیم ملی تکواندو ناشنوایان کشورمان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است در وزن ۶۷- کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در مصاف با تکواندوکار کره ای در امتیاز طلایی بازی را واگذار کرد، سپس در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده هند رفت و با اقتدار توانست حریف خود را با نتیجه ۴۸ بر صفر شکست دهد و به مدال برنز دست پیدا کند.

به گفته او تیم تکواندو کشورمان در بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک ناشنوایان با کسب چهار مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز به کار خود پایان داد.

بیست و چهارمین دوره رقابت های المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان با شرکت بیش از چهار هزار ورزشکار از ۸۰ کشور دنیا، از ۱۱ اردیبهشت ماه به میزبانی کاشیاس دو سول برزیل آغاز و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما