مدیرکل ورزش وجوانان لرستان : سالن بوکس خرم آباد از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۱:۱۲
کد خبر: ۱۳۲۷۰۲۰
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  : سالن بوکس خرم آباد  از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است
رییس واعضای هیات بوکس لرستان با سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش وجوانان استان دیدار کردند.

به   گزارش    خبرگزاری    برنا  از   لرستان   ؛    سید آرش قیاسیان در دیدار با رییس و اعضای  هیات بوکس لرستان که  در خصوص مسائل این هیات و همچنین اعزام تیم بزرگسالان بوکس لرستان جهت شرکت در مسابقات  قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی  انجام شد ، اظهار کرد:  خوشبختانه بوکس #لرستان با ریاست مرتضی سپهوند که از قهرمانان و مربیان ملی و بین المللی میباشد، در اغلب مسابقات حریف میادین مختلف بوده، که این نشان از داشتن استعدادهای زیادی در زمینه بوکس در لرستان دارد.

 او با بیان اینکه   برای شکوفا کردن این استعداد ها در ورزش های مختلف از جمله بوکس به میدان آمده ام، افزود: در بازدید میدانی که از سالن بوکس خرم آباد داشتیم، از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و امیدورایم باتوجه به  اختصاص  سالن رزمی که در روزهای زوج در اختیار این هیات قرار دارد، سالن بوکس استان هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان تصریح کرد: اداره کل ورزش، و جوانان لرستان با تمام توان از هیئت های فعال استان حمایت خواهد کرد که انصافا هیات بوکس لرستان از جمله آن هیئت های فعال ورزشی است.

 همچنین رئیس هیات بوکس لرستان نیز در این دیدار گفت: بسیار خرسندیم که وزارت ورزش بعداز سالها مدیرکلی جوان، باتجربه، ورزشی را بر مسند اداره کل ورزش، و جوان لرستان نهاد، چراکه آرش  قیاسیان از خانواده ای ورزشی و فرهنگی واز جنس ورزش است.

مرتضی سپهوند افزود: بوکس لرستان دارای قهرمانان بین المللی  است که همواره در ردهای مختلف وزنی در کشور و حتی تیم ملی قهرمانان پر استعداد خوبی را به جامعه بزرگ بوکس معرفی کرده است.

انتهای پیام

نظر شما