روزانه بیش از ۵۴۰ هزار مترمکعب گاز سی ان جی در کردستان مصرف می‌شود

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۲۷۳۲۷
روزانه بیش از ۵۴۰ هزار مترمکعب گاز سی ان جی در کردستان مصرف می‌شود
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در حال حاضر روزانه بیش از ۵۴۰ هزار مترمکعب گاز سی ان جی از طریق ۵۴ باب جایگاه در استان مصرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ جهانبخش نوکانی اظهار داشت: سال گذشه بیش از ‌۱۸۵‌ میلیون متر ‌مکعب سی ان جی در سال ۱۴۰۰ در استان مصرف شد که نسبت به سال قبل تر ۱۴ درصد بیشتر بود.

وی به سرمایه گذاران توصیه کرد به سمت ایجاد جایگاه سی ان جی در استان بروند و افزود: این سوخت مزایای زیست محیطی و اقتصادی قابل توجهی دارد و باید استفاده از آن در بین مردم فرهنگ سازی شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: با توجه به فعال بودن ۳۴۴ نازل در جایگاه سی ان جی، ظرفیت ارائه روزانه بیش از یک ‌میلیون ۲۰۰ هزار مترمکعب سی ان جی در جایگاه های استان وجود دارد.

نوکانی با اشاره به تداوم اجرای طرح ‌رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی از صاحبان خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی ‌خواست در سامانه https://gcr.niopdc.ir ‌ ثبت نام کنند تا زمان تبدیل به دو ‌گانه سوز شدن از سهمیه اعتباری برخوردار شوند در غیر این صورت سهمیه اعتباری آنها کاسته ‌شده و همانندخودروهای عادی به آنان سهمیه سوخت تعلق خواهد گرفت.

در حال حاضر ۸۸ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۵۴ باب جایگاه سی. ان. جی در کردستان به مردم خدمات می دهند.

 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز