معرفی ظرفیت های اقتصادی و گردشگری مازندران محور برنامه های رویداد ساری ۲۰۲۲

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۴:۰۵
کد خبر: ۱۳۲۷۵۴۲
معرفی ظرفیت های اقتصادی و گردشگری مازندران محور برنامه های رویداد ساری ۲۰۲۲
سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران، گفت: در این رویداد بسیار مهم برنامه داریم، فرصت و ظرفیت‌های مازندران در حوزه گردشگری و اقتصادی را با برنامه‌های متنوع معرفی کنیم. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در حاشیه مراسم استقبال از سفرای کشورهای عضو اکو در فرودگاه دشت ناز ساری به خبرنگاران گفت: فلسفه‌ تشکیل سازمان اکو فعالیت اقتصادی ۱۰ کشور است که در این سال‌ها گام‌های خوبی هم در این زمینه برداشته شد.

استاندار افزود: در این رویداد بسیار مهم برنامه داریم، فرصت و ظرفیت‌های مازندران در حوزه گردشگری و اقتصادی را با برنامه‌های متنوع معرفی کنیم.

سید محمود حسینی‌پور افزود: امیدواریم این اجلاس شروع خوبی برای برقراری ارتباط با کشورهای عضو اکو باشد.

وی گفت: با توجه به این که با برخی از این کشورها هم‌مرز هستیم، ظرفیت و موقعیت مناسبی در زمینه‌های تجاری و گردشگری با این کشورها داریم و در همین راستا نیز مذاکراتی در این اجلاس انجام خواهد شد.

مراسم افتتاحیه رویداد بین‌المللی ساری۲۰۲۲ قرار است فردا سه‌شنبه با حضور سفرای ۹ کشور عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو و مدیران این سازمان بین‌المللی و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در هتل بادله ساری برگزار شود.

مهمانان خارجی افتتاحیه رویداد بین‌المللی ساری۲۰۲۲ قرار است طی روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت با حضور مسئولان سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو بازدیدهایی از زیرساخت‌های اقتصادی و ظرفیت‌های گردشگری مازندران داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز