سرمربی شهدای رزکان البرز: ۳ فینال نفس‌گیر و دشوار پیش رو داریم

۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۷:۱۵
کد خبر: ۱۳۲۷۶۸۰
سرمربی شهدای رزکان البرز: ۳ فینال نفس‌گیر و دشوار پیش رو داریم
سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان البرز گفت: تمام تمرکزمان صعود به دسته بالاتر در پایان فصل است و در این مسیر 3 فینال دشوار ونفسگیر پیش روی خود داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، محسن کریمی اظهار کرد: روز گذشته توانستیم مقابل تیم منسجم و قدرتمند شهید اورکی اسلامشهر به برتری برسیم و 3 امتیاز شیرین را از این بازی سخت خارج از خانه کسب کنیم.

وی افزود: 5 هفته متوالی است که تیم ما به پیروزی می رسد وبه لطف حمایت مردم و تلاش بازیکنان و همکارانم در کادر فنی و مدیریت باشگاه توانسته ایم خود را به رده سوم برسانیم و درقامت یک مدعی همچنان امیدوار به صعود باشیم.

کریمی با بیان اینکه برای رسیدن به اهدافمان تمام توان خود را به کار گرفته ایم گفت: بازی در خانه و خارج از خانه فرقی نمی کند و می خواهیم تا روز آخر برای صعود بجنگیم.

سرمربی شهدای رزکان البرز حمایت تماشاگران البرزی را مورد اشاره قرار داد و گفت: حضور هواداران در بازی روز گذشته در اسلامشهر برگ برنده ما در کسب پیروزی بود و قطعا اگر این حمایت را در کنار خود داشته باشیم می توانیم مسیر سخت پیش رو در 3 بازی پایانی را با انگیزه و توان بیشتری طی کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما