بهره برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی راشد تربت‌حیدریه در ماه آینده

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۳۲۸۶۳۵
بهره برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی راشد تربت‌حیدریه در ماه آینده
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: مرحله اول نیروگاه در حال ساخت سیکل ترکیبی راشد تربت‌حیدریه طبق پیش‌بینی‌ها، خردادماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تربت حیدریه، جواد خدایی در جریان بازدید از پروژه در حال ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی راشد تربت‌حیدریه گفت: این نیروگاه به عنوان سند افتخار ملی و نماد همت و مهارت مدیران استان به شمار می‌رود، به تعبیر دیگر محصول اصلی این نیروگاه برق نیست بلکه نمونه کاملی از یک دانشگاه علمی و کاربردی است.

وی بیان کرد: تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های تولید برق، مهمترین دغدغه استان خراسان رضوی و نظام در سال جاری است که اقدامات مربوطه در این زمینه باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی با تاکید بر ضرورت یک تقسیم کار در عملیات اجرایی پروژه در حال ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی راشد تربت‌حیدریه گفت: بخشی از کارها از جمله موضوع خط انتقال گاز و مذاکره با ۶۸ معارض محلی بر عهده فرمانداری تربت‌حیدریه است که تا امروز نیز با جدیت پیگیر تمام امور مربوطه بوده‌اند.   معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی افزود: موضوع تامین مالی را نیز شخص استاندار خراسان رضوی با انجام مکاتبات کتبی با وزارت نیرو انجام خواهد داد تا ظرف هفته آینده این مشکلات برطرف شود.

خدایی تصریح کرد: حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر مسایل ملی این پروژه خواهند بود.

وی همچنین به بازدید اخیر وزیر نیرو در سفر هیات دولت به خراسان رضوی از این نیروگاه اشاره کرد و افزود: از آن زمان تاکنون طرح مزبور ۱۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بزودی شاهد بهره‌برداری از این طرح بزرگ هستیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز