سایه سنگین فرسودگی بر بزرگترین مجموعه ورزشی استان البرز

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۹:۲۵:۴۹
کد خبر: ۱۳۲۹۰۴۶
سایه سنگین فرسودگی بر بزرگترین مجموعه ورزشی استان البرز
نبود اعتبارات تعمیر و نگهداری مشخص این روزها به بزرگترین چالش مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج به عنوان پرمخاطب ترین فضای ورزشی استان البرز تبدیل شده و فرسودگی فضاهای ورزشی موجب افت کیفی خدمات رسانی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجموعه ورزشی انقلاب کرج از 30 سال پیش پایه گذاری شده و به تناوب  شاهد احداث فضاهای مختلف ورزشی مختلف در آن بوده ایم.

متاسفانه هر چه به جلوتر آمده ایم اعتبارات تخصیص یافته تنها به احداث فضاهای ورزشی محدود شده و در این سالها بودجه ای مستقل برای بهسازی و تعمیرات این مجموعه در بخش های مختلف اختصاص نیافته است.

در طی سال های اخیر حجم بالایی از مسابقات ورزشی مختلف در سطح استانی،ملی وبین المللی در این مجموعه برگزار شده است  و منجر به فرسودگی و آسیب به بخش های مختلف این مجموعه شده اما به تناسب این خدمات رسانی اعتبارات مناسبی برای تعمیرات ونگهداری آن تخصیص نیافته و امروز خدمات رسانی در این مجموعه با کاستی های فراوانی روبرو است.

باید پذیرفت این مجموعه آبرو و ویترین ورزش البرز در سطح ملی وحتی برون مرزی است و باعنایت به این که ورزش یکی از ابزارهای مهم معرفی ظرفیت های هر شهر و استانی است بنابراین هزینه کرد در ورزش نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.

هزینه های نگهداری وبهسازی ابنیه،زمین های چمن،تاسیسات وبخش های مختلف مجموعه  با سختی فراوان تامین می شود وبه هر دشواری که بوده تلاش شده چرخ این مجموعه بچرخد با این حال ادامه این روند قطعا امکانپذیر نیست و بهسازی وتعمیرات  اصولی این مجموعه در بخش های مختلف نیازمند یک بودجه ویژه و ردیف اعتباری مشخص است تا کیفیت خدمات رسانی به مردم ارتقا یابد.

اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به سختی مسئولیت نگهداری و خدمات رسانی را به طیف وسیعی از علاقمندان به ورزش در مجموعه بزرگ انقلاب کرج به دوش می کشد و نیاز است تا مسئولان استانی اعم از نمایندگان، استاندار و مدیریت شهری کرج همراهی و هم افزایی لازم را برای حل مشکلات این مجموعه داشته باشند.

انتهای پیام

 

نظر شما