۱۰ ورزشکار جوانمرد و اخلاق مدار استان البرز تقدیر می‌شوند

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۲:۵۵
کد خبر: ۱۳۲۹۱۴۶
۱۰ ورزشکار جوانمرد و اخلاق مدار استان البرز تقدیر می‌شوند
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری مرحله استانی نخستین جشنواره ملی رسم جوانمردی در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مهران افشاری اظهار کرد: معرفی ورزشکاران شاخص و برتر استان در حوزه فرهنگ ورزش از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان اینکه شاخص های مختلفی برای معرفی ورزشکاران جوانمرد و اخلاق مدار از سوی وزارت ورزش اعلام شده است گفت: ارزیابی ورزشکاران مختلف استان از طریق هیئت های ورزشی در حال انجام است و در روز پنج شنبه 29 اردیبهشت ماه در مجموعه تنیس جهانشهر کرج از 10 ورزشکار جوانمرد برتر استان که بالاترین امتیاز را در ارزیابی ها کسب کنند تقدیر خواهد شد.

افشاری ادامه داد: همچنین چهره برتر استان که بالاترین امتیاز را کسب کرده باشد برای حضور در مراسم کشوری معرفی و در حضور مسئولان لشگری و کشوری تقدیر خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در پایان گفت: ورزش میدانی برای تقویت سجایای اخلاقی و پهلوانی است و برگزاری این جشنواره ها می تواند بستری برای معرفی ورزشکاران اخلاق مدار و الگوسازی در نزد نسل جوان باشد.

انتهای پیام

 

نظر شما