استاندار لرستان : امکانات سفر زمینی به عتبات عالیات برای اقشار کم درآمد فراهم شود

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۲:۵۶
کد خبر: ۱۳۲۹۱۶۶
استاندار لرستان : امکانات سفر زمینی به عتبات عالیات  برای  اقشار کم درآمد فراهم شود
فرهاد زیویار گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تأسی از مسلک ظلم‌ستیزی امامان معصوم شکل گرفته است.

به  گزارش خبرگزاری  برنا  از لرستان  ؛   زیویار در  جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی، اظهار کرد: مردم ایران همواره عاشق اهل بیت علیهم السلام بوده و به خاندان عصمت و طهارت ارادت داشته و ساخت قریب به هزار مورد کاروانسرا از مشهد مقدس تا کربلای معلی برای استفاده زائرین در گذشته نشان از این ارادت دارد . 

او افزود: ارادت مردم ایران به اهل بیت قدمتی دیرینه دارد و شکی نیست که اجر خدمت به زوار و عاشقان اهل بیت به هر صورت و شکلی که باشد در نزد پروردگار متعال محفوظ می ماند . 

زیویار تصریح کرد: دین اسلام مدیون حضور پر معنای اهل بیت پیامبر مکرم اسلام (ص) بوده و همانگونه که امام راحل نیز فرمودند "محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته" و این موضوع از اهمیت محرم و صفر و اربعین حسینی برای شیعیان حکایت دارد.

استاندار لرستان بیان کرد: دین مبین اسلام همواره مورد تهدید دشمنان و مخالفان تعالی بشر بوده و در عصر حاضر نیز این تهدیدات در اشکال مختلف مانند بهائیت، اسلام آمریکایی، وهابیت و امثال آنها سعی در خدشه دار کردن شریعت ناب اسلام داشته است و این موضوع اهمیت هوشیاری شیعیان در برابر خدعه ها را دوچندان می کند  . 

زیویار گفت: اهل یقین به خوبی بر اهمیت حفظ آثار و ارزشهای اسلام واقف هستند و مراسم اربعین حسینی که همه ساله با حضور جمع کثیری از شیعیان ایران و سایر ملت های مسلمان برگزار می شود، نمونه ای بارز از ارزشهای دین اسلام است که موجب استحکام پایه های معنویت می شود . 

او عنوان  کرد: امروز تشکیل نظام اسلامی در ایران مدیون اعتقادات و پیروی از خط مشی اهل بیت مکرم پیامبر بزرگوار اسلام (ص)است که با تأسی از مسلک ظلم ستیزی امامان معصوم، نظامی مردم سالار و وارسته از هر گونه وابستگی شکل داده و الگویی برای ملت های آزاده دنیا به شمار می آید . 

زیویار تاکید کرد: در شرایط کنونی هرکس در هر جایگاهی که قرار دارد موظف به حفظ ارزش های ملت است و در فرصت باقیمانده تا محرم و صفر و مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، تمامی ظرفیت ها برای برگزاری این رویداد مهم به کار گرفته شود .

او خاطر نشان  کرد: دستگاه های اجرایی استان موظف هستند در جلسه آتی ستاد نسبت به معرفی ظرفیت ها برای به کارگیری در ستاد اقدام کنند و اقدامات لازم را برای ایجاد زیرساخت ها در فرصت باقی مانده تا اربعین انجام دهند . 

فرهاد زیویار گفت: فراهم سازی شرایط برای ایجاد امکانات سفر زمینی به عتبات عالیات با نگاه خدمت رسانی به اقشار کم درآمد در دستور کار قرار گیرد و به عنوان یکی از حقوق مردم، برای ادای آن تلاش و پیگیری صورت پذیرد .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز