پنج میلیون نفر مهاجر افغان در کشور زندگی می کنند

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۳۲۹۲۷۰
پنج میلیون نفر مهاجر  افغان در کشور زندگی می کنند
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: در ایران پنج میلیون نفر مهاجر قانونی و یا غیرقانونی افغان زندگی می کنند که با تدبیر مقام معظم رهبری و مدیریت مسئولان در حال تحصیل، آموزش، سرمایه گذاری و تلاش برای تولید هستند.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان ؛  یعقوب سلیمانی  روز یکشنبه در مراسم  تکریم ومعارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان ، اظهارکرد: رسالت جمعیت هلال احمر مبتنی بر اصول و اهداف آن یعنی دوستی، خدمت به مردم، کاهش آلام بشری و جهان شمولی است.

او افزود: در ایران پنج میلیون نفر مهاجر قانونی و یا غیرقانونی افغان زندگی می کنند که با تدبیر مقام معظم رهبری و مدیریت مسئولان در حال تحصیل، آموزش، سرمایه گذاری و تلاش برای تولید هستند اما مهاجران دیگر کشورها در سیم خاردار گیر می کنند یا در دریا غرق می‌شوند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ سال از عمر جمعیت هلال احمر می‌گذرد، تصریح کرد: تمام مدیران و افرادی که مشغول فعالیت در جمعیت هلال احمر هستند به ویژه امدادگران و نجاتگران تلاش خود را در راستای تحقق اهداف سازمانی و ارائه بهترین خدمات به مردم انجام می دهند.

سلیمانی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در ترویج فرهنگ ایثار سرآمد است ، خاطر نشان کرد: لرستان یک استان حادثه خیز و نیازمند توجه ویژه است بنابراین همه باید با همدلی در راستای افزایش اهمیت اجتماعی جمعیت هلال احمر تلاش کنیم.

او عنوان کرد: جایگاه و نقش هلال احمر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و جهاد بی نظیر بوده است و اکنون در حال تعالی می‌باشد که باید ظرفیت اجتماعی آن را افزایش داد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز