تیم های برتر مسابقات طناب کشی هفته سلامت آذربایجان‌غربی مشخص شدند

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۹:۴۱
کد خبر: ۱۳۲۹۳۳۸
تیم های برتر مسابقات طناب کشی هفته سلامت آذربایجان‌غربی مشخص شدند
همزمان با شروع هفته سلامت ،به همت کمیته طناب کشی هیات انجمن های ورزشی ارومیه و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ، مسابقات طناب کشی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار نمودند .

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی ،  مسابقات طناب کشی قهرمانی گرامیداشت هفته سلامت در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی راه و شهرسازی در سالن این اداره برگزار و در پایان مسابقات تیم های برتر در هر دو بخش معرفی شدند .

در این مسابقات که با حضور دوازده تیم از ادارات مختلف استان بصورت دوره ای برگزار گردید ، در بخش مردان تیم علوم پزشکی استان توانست جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد و تیمهای امور مالیانی و محیط زیست استان نیز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستاند .

 در بخش بانوان نیز  تیم علوم پزشکی توانست با غلبه بر حریفان خود مقام اول این مسابقات را به خود اختصاص دهد و تیم های امور مالیاتی و راه شهرسازی استان نیز به ترتیب صاحب عناوین دوم و سوم این مسابقات شدند.    

بر اساس اعلام  رئیس هیات انجمن های ورزشی ارومیه ،تیم های اول هر دو بخش بانوان و آقایان جهت حضور در مسابقات طناب کشی قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

در پایان این مسابقات با حضور آیدین بابایی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان ، رامین امید باراندوزی  رئیس هیات انجمن های ورزشی ارومیه، اکبر نصیری رئیس کمیته طناب کشی استان ، کاظم کاظمی روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی استان، پریا سقایی نایب رئیس کمیته طناب کشی از تیم های اول تا سوم با اهدای کاپ قهرمانی، لوح و جوایز تقدیر بعمل آمد .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز