روی خوش سرمایه گذاران برای ایجاد باشگاه بولینگ در البرز

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۸:۱۱:۲۴
کد خبر: ۱۳۲۹۳۶۸
روی خوش سرمایه گذاران برای ایجاد باشگاه بولینگ در البرز
رئیس هیئت بولینگ وبیلیارد استان البرز از رغبت و رویکرد مثبت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد سالن های بولینگ در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سید محسن هاشمی اظهار کرد: با تعطیل شدن برخی مجموعه های بولینگ در سال های گذشته زیرساخت این رشته ورزشی جذاب در استان فراهم نبوده است.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته و با مشارکت بخش خصوصی اخیرا تمایل بخش خصوصصی را در این ارتباط شاهد هستیم و شدر آینده ای نه چندان دور با احداث باشگاه بولینگ زیرساخت این ورزش مفرح و جذاب در استان فراهم خواهد شد.

رئیس هیئت بولینگ وبیلیارد استان البرز با اشاره به جدا شدن رشته های پتانک و بولس از فدراسیون و به تبع آن از استان ها گفت: در حال حاضر تمرکز ما بر روی بولینگ وبیلیارد است.

وی به مهمترین برنامه های هیئت استان درماه های پیش رو اشاره کرد و گفت: در خردادماه دوره های مربیگری و داوری بیلیارد را در دو بخش اسنوکر و ایت بال برنامه ریزی کرده ایم ضمن آنکه اعزام تیم البرز را به مسابقات رنکینگ کشوری در شیراز پیش رو داریم.

هاشمی در پایان با بیان اینکه در دوران کرونا حدود 15 باشگاه بیلیارد به واسطه مشکلات مالی ایجاد شده تعطیل ویا جمع آوری شدند گفت: خوشبختانه با رفع محدودیت ها باشگاه های فعال موجود  با حداکثر ظرفیت در حال برگزاری مسابقات و آموزش علاقمندان هستند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز