آستان قدس رضوی دفاتر استانی با اشاعه فرهنگ رضوی تشکیل داده است

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۷:۱۶
کد خبر: ۱۳۲۹۴۱۳
آستان قدس رضوی دفاتر استانی با اشاعه فرهنگ رضوی تشکیل داده است
علی حسنزاده، مسئول آستان قدس رضوی در استان خبر از تشکیل دفاتر استانی با اشاعه فرهنگ رضوی داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، علی حسنزاده مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل در جلسه اندیشه ورز کانون ورزش در خصوص نگاه آستان قدس از ایجاد نمایندگی ها در استان ها گفت: آستان قدس رضوی دفاتر استانی را با تدبیر ایجاد کانونهای رضوی و با اشاعه فرهنگ رضوی تشکیل داده است.

حسن زاده افزود: خادم یاران بعد از ثبت نام می توانند در محل کانون های رضوی استان خود خدمت نمایند و بعد از کسب امتیازات بالا می توانند در خود حرم بعنوان خادمیار حرم فعالیت کنند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در اردبیل اضافه کرد: در دهه کرامت در استان اردبیل برنامه های ویژه ای داریم و از کانون های مربوطه با آستان قدس رضوی استان برنامه های لازم اخذ شده است.

وی اشاره کرد: طبق هماهنگی با شهرداری اردبیل مسیر مشخصی از امام زاده سید خانم(میرزاده خانم) تا امام زاده سید صدرالدین را برای تزیین خاص در دهه کرامت تدارک دیده ایم و کانون های تخصصی ۲۰ گانه آستان قدس برای معرفی خود در این مسیر غرفه خواهند داشت.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نیاز هست که فعالیت آستان قدس رضوی استانها برای مردم بازگو شود اضافه کرد: تلاش بنده این است که در دهه کرامت با همکاری کانونها زمینه آشنایی بیشتر و بهتر شهروندان با آستان قدس رضوی فراهم شود.

انتهای پیام

نظر شما