بیش از نیاز واقعی در ارومیه نان پخت می شود

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۱:۱۸
کد خبر: ۱۳۲۹۴۴۶
بیش از نیاز واقعی در ارومیه نان پخت می شود
فرماندار ارومیه گفت: سیاست دولت در بحث نان نه کاهش سهمیه نه افزایش قیمت نان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری در  نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات خانه مطبوعات برگزار شد، افزود: آزاد سازی آرد تنها در بخش صنف و صنعت بوده و سیاست دولت در بحث نان نه کاهش سهمیه و نه افزایش قیمت نان است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ نانوایی در ارومیه فعال هستند، تصریح کرد: طبق اخرین آمار ۱۰۰واحد نانوایی ۲شیفت، ۱۲ نانوایی ۳ شیفت و ۳۵ نانوایی فقط بعداز ظهر پخت دارند و مابقی تک شیفت فعالیت دارند.

فرماندار ارومیه با تاکید به اینکه در بحث هدفمندی یارانه ها در تامین کالای اساسی مشکل خاصی وجود ندارد و فروشگاه ها اشباع شده است، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از نیاز واقعی پخت نان در ارومیه انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت تمامی دستگاه ها در جهت نظارت و بازررسی استفاده می شود، خاطر نشان کرد: بحث بازرسی به شدت تقویت شده و اکیپ های ویژه فراهم شده و از فردا بازرس های ویژه از کارخانه آرد سازی تا خبازی ها بر کار تهیه و توزیع نظارت خواهند کرد.

عماری یاد آور شد: کشور در شرایط تغییر ذائقه و روش قرار دارد و قطعا مشکلاتی وجود خواهد داشت.

فرماندار ارومیه در خصوص فعالیت شورای شهر ارومیه نیز افزود: برای ۵ نفر از اعضای شورای شهر ارومیه کیفر خواست صادر شده که طبق قانون برای افرادی که کیفر خواست صادر می شود نمی تواند در محل کار حاضر شود و تعلیق می شود بنابراین برای حضور اعضای علی البدل منتظر مجوز وزارت کشور هستیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز