مشکلی در تامین کالاهای اساسی در آذربایجان‌غربی نداریم

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۲:۱۹
کد خبر: ۱۳۲۹۴۴۹
مشکلی در تامین کالاهای اساسی در آذربایجان‌غربی نداریم
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: هیچ تغییری در سهمیه آرد نانوایی ها صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، نادر صادقی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات خانه مطبوعات برگزار شد، افزود: آزاد سازی آرد در بخش صنف و صنعت بوده و هیچ تغییری در سهمیه آرد نانوایی ها صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه مردم به شایعات توجه نکنند، تصریح کرد: به هیچ عنوان سهمیه خبازی ها کم نمی شود و قیمت نان نیز افزایش نخواهد یافت.

صادقی با اشاره به اینکه هدفمندی یک فکر اقتصادی است که همه اقتصاد دانان مجرب به آن تاکید دارند، اظهار کرد: اگر فرایند پرداخت یارانه به همان شکل ادامه می یافت رانت تداوم داشت و یارانه معلوم نبود به جیب چه کسی می رود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی یاد آور شد: در تامین کالاهای اساسی که مشمول اجرای طرح هدفمندی هستند همچون تخم مرغ، مرغ ، لبنیات و روغن هیچ کمبودی در استان وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در استان ماهانه ۳۱هزار تن آرد مصرف می شود که میانگین روزانه هزار تن است اما در چند روز اخیر مصرف به ۵۰۰ تن هزار تن رسیده است.

صادقی افزود: میزان تولید مرغ در استان روزانه ۵۰۰ تن و نیاز مصرفی استان نیز ۳۲۰ تن است.

صادقی ادامه داد: اولویت اول استان در صورت مازاد تولید، تامین نیاز سایر استان ها بوده و اولویت دوم و بعدی دخیره سازی و در نهایت صادرات است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز