کشف لاشه اسب حاصل از کشتار غیرمجاز

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۰۶:۵۵:۲۵
کد خبر: ۱۳۲۹۷۸۳
کشف لاشه اسب حاصل از کشتار غیرمجاز
سرپرست شبکه دامپزشکی قروه از شناسایی، ضبط و معدوم سازی گوشت اسب ذبح شده در یکی از روستاهای این شهرستان توسط بازرسان بهداشتی دامپزشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سرپرست شبکه دامپزشکی قروه در مورخه 26 اردیبهشت 1401 از شناسایی، ضبط و معدوم سازی گوشت اسب ذبح شده در یکی از روستاهای این شهرستان توسط بازرسان بهداشتی دامپزشکی خبر داد.

 پویا علی محمدزاده سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان قروه افزود: با تلاش اکیپ‌های شبکه دامپزشکی شهرستان قروه، دستور مقام قضایی و همکاری و تعامل عوامل نیروی انتظامی، لاشه اسب کشتار شده قبل از ورود به سفره مردم در یکی از روستاهای نزدیک این شهرستان کشف و ضبط شد.

علی محمد زاده با تاکید بر وظایف محوله از سوی سازمان دامپزشکی مبنی بر جلوگیری از کشتار غیر مجاز دام، نظارت بر بهداشت عمومی و تأمین امنیت غذایی مردم شریف، اظهار داشت: پس از پیگیری های مستمر، سرانجام در یکی از روستاهای اطراف قروه، مکان کشتار غیرمجاز دام و عاملان این اقدام شناسایی و با اخذ دستور اکید و صریح مقام قضایی و تعامل نیروی انتظامی شهرستان، با ورود به خانه باغی که در آن کشتار غیرمجاز انجام می‌شد لاشه کامل یک راس اسب ذبح شده کشف و ضبط شد.

سرپرست شبکه دامپزشکی قروه گفت: شهروندان فرآورده های خام دامی مورد نیاز را از مراکز معتبر و مورد تائید دامپزشکی تهیه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عرضه غیرمجاز مراتب را از طریق تماس با سامانه پیغام گیر 1512 اداره کل دامپزشکی و یا تماس با شبکه دامپزشکی شهرستان قروه اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز