اختصاص ۱۶ میلیارد اعتبار برای تجهیز هنرستان‌های مازندران

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۱:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۹۹۸۰
اختصاص ۱۶ میلیارد اعتبار برای تجهیز هنرستان‌های مازندران
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از اختصاص ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، مصطفی عابدی در مراسم اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی دختران دانش آموز مازندران که آزمایشی در شهرستان قائم شهر برگزار شد با اعلام این خبر، توسعه وتجهیز هنرستان‌ها با رویکرد افزایش مهارت آموزی را از اهداف آموزش و پرورش عنوان کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و آثار دانش آموزان دختر متوسطه اول را اقدام عملی "طرح مشارکت اجتماعی" دختران دانش آموز استان نام برد و گفت: دستاورد‌ها و فعالیت‌های گروهی دانش آموزان در قالب ۲۰ غرفه، در دبیرستان یاسر روستای وسطی کلا قائم شهر به نمایش درآمد.
عابدی افزود: در راستای اجرای طرح مشارکت اجتماعی دختران دانش آموز مازندران که با هدف استعداد یابی و ارتقای سطح مهارت آموزی دانش آموزان به اجرا درآمد است، هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر استان در این طرح شرکت کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، اصلاح نگرش‌ها، کاهش رفتار‌های پُرخطر، افزایش کار گروهی و مشارکت در کنترل آسیب‌های اجتماعی را از دیگر اهداف اجرای طرح مشارکت اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: دانش‌آموزان دختر متوسطه اول و دوم، والدین و نیز مربیان، بصورت کارگاهی و به مدت ۸ ساعت آموزش‌های مهارتی رافراگرفتند.
گفتنی است؛ طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان دختر با حمایت دفتر امور زنان معاونت ریاست جمهوری و همکاری استانی این دفتر، توسط اداره کل آموزش و پرورش مازندران در ۸ شهرستان استان به اجرا درآمده است.

انتهای پیام

نظر شما