روز فشرده کاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در وزارت ورزش و جوانان

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۲۲:۳۰:۴۷
کد خبر: ۱۳۳۰۱۵۰
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در سفر به تهران با جمعی از معاونین و مدیران ستادی حوزه های مختلف وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سجاد بیرامی که به منظور پیگیری امور حوزه های مختلف بخصوص رایزنی جذب منابع و رفع مشکلات و نیازهای مهم اداره کل به تهران سفر کرده است، روز پرکاری داشت.

بیرامی در تهران با سیدمحمد پولادگر معاون ورزشی قهرمانی و حرفه ای و بنیامین شکوه فر معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان با هدف توسعه و حمایت از ورزش قهرمانی و حرفه ای و امور مرتبط با بخش های اداری و حقوقی مجموعه ورزش و جوانان آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کرد.

همچنین سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با خسرو قمری مدیرکل هماهنگی امور استان ها، عباسعلی اکبری مدیرکل بازرسی و ارزبابی عملکرد، محسن معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی، علی خلیلی مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی، فرامرز کیانی زاده مدیرکل دفتر استعدادیابی و آموزش های پایه و محمدهادی لقمان پور مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان نیز درخصوص موضوعات مرتبط به صحبت نشست.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز