برگزاری مراسم روز اهدا عضو، اهدا زندگی در آرامستان بهشت رضا(ع)

۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۷:۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۳۳۱۰۱۱
مدیرعامل سازمان فردوس‌ها گفت: مراسم روز اهدا عضو، اهدا زندگی در ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ همزمان با روز اهدا عضو در بلوک ۱۰/۱ آرامستان بهشت رضا(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد، مهدی علی آبادی مدیر عامل سازمان فردوس‌ها در خصوص اهمیت اهدا عضو اظهار کرد: اهدا عضو یکی از کارهای پسندیده‌ی اخلاقی و دینی به حساب می‌آید و در واقع اهدا عضو فرصتی دوباره برای زیستن و نوید بخش زندگی مجدد به چشمانی منتظر است.

وی ادامه داد: در همین راستا سازمان فردوس‌ها برنامه‌ای با حضور خانواده‌های اهدا کننده و جمعی از مدیران شهری، روز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱  در بلوک ۱۰/۱ آرامستان بهشت رضا قطعه بخشندگان زندگی برگزار می‌کند.

علی آبادی، در خصوص قطعه بخشندگان زندگی بیان کرد:بیش از ۱۶۰۰ قبر از بلوک۱۰ آرامستان بهشت رضا (ع) در راستای توسعه فرهنگ اهدای عضو به «بخشندگان حیات» اختصاص یافته است که به این افراد علاوه بر این قبور یک طبقه، خدمات تکفین و تدفین نیز برای آنان، رایگان انجام می‌شود.

در پایان مدیر عامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد اعلام کرد، از همه همشهریان عزیز دعوت می‌شود تا در این مراسم که در ساعت ۱۷ روز ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد؛ شرکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز