نشست وزیر بهداشت با استاندار و نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۴:۵۴
کد خبر: ۱۳۳۱۳۱۵
نشست وزیر بهداشت با استاندار و نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی
در حاشیه دومین روز اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی، استاندار مازندران و نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در جمع روسای دانشگاههای علوم پزشکی حضور یافتند. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، در این نشست سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران ضمن قدردانی از اقدامات و حضور و بازدیدهای رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مناطق محروم استان، به مشکلات دانشجویان با توجه به بازگشایی دانشگاه ها پس از دو سال کرونا اشاره کرد و خواستار حمایت از دانشجویان تا پایان امتحانات شد.

حسینی پور ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهیدان والامقام مافع سلامت، از تلاش ها و مجاهدات مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سراسر کشور در مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد و خدمات آنان را در این راه، درخشان و ماندگار توصیف نمود.

وی افزود: علیرغم خدمات ارزشمندی که بعد از انقلاب در حوزه به‌داشت و درمان در مازندران ارائه شد اما در توزیع عادلانه خدمات درمانی، غرب مازندران با توجه به جمعیت شناور گردشگر در ایام سال، در محرومیت قرار دارد. انتظار داریم این دغدغه به عنوان یک اولویت با کمک بخش خصوصی و حمایت وزارت بهداشت برطرف شود.

در ادامه این نشست بهرام عین الهی، وزیر بهداشت و درمان با توجه به اظهارات نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این جلسه با توجه به حضور مسئولین اجرایی استان و دانشگاه و مدیران وزارتخانه و نمایندگان مجلس کم نظیر و محملی برای یک گفتمان سازنده است.

وزیر بهداشت در بخشی دیگر از سخنانش، به موقعیت ویژه مازندران در توریسم سلامت اشاره کرد و گفت: از این ظرفیت باید در جهت توسعه گردشگری بهره گیری لازم صورت گیرد.

عین الهی همچنین با قدردانی از حمایت مردم در اجرای طرح واکسیناسیون کرونا، خاطر نشان کرد: در حال حاضر آمار کرونا یک رقمی شده و این موجب آبروی جمهوری اسلامی است، در حالیکه در دنیا کرونا بیداد می کند که البته این موفقیت مرهون حمایت و مشارکت مردم است .

انتهای پیام

نظر شما