استاندار مازندران: چابک سازی سازمان همیاری باید در دستور کار مدیریت جدید قرار گیرد

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۴:۴۰
کد خبر: ۱۳۳۱۳۱۸
استاندار مازندران: چابک سازی سازمان همیاری باید در دستور کار مدیریت جدید قرار گیرد
سیدمحمود حسینی پور گفت: هدفگذاری های سازمان همیاری در سالیان اخیر استراتژیک نبوده است. باید با برنامه ریزی این سازمان را به تراز اصلی اش بازگردانیم تا در راهبری و همراهی های مدیریتی، نافذ و موثر حاضر شود. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران با بیان این که که سازمان همیاری شهرداری های استان باید پویاتر و فعال تر در حوزه های اقتصادی نقش ایفا کند، خاطرنشان کرد: در آستانه مذاکره برای انعقاد قراردادهایی با برخی شرکت های خارجی هستیم که سازمان همیاری می تواند برابر مسئولیت خطیری که دارد این نوع ماموریت های مهم را انجام دهد.

وی به نقش راهبری سازمان همیاری در حیطه رسالت سازمانی خود اشاره کرد و گفت :هدفگذاری های این سازمان در سالیان اخیر استراتژیک نبوده است. باید با برنامه ریزی این سازمان را به تراز اصلی اش بازگردانیم تا در راهبری و همراهی های مدیریتی، نافذ و موثر حاضر شود.

نماینده عالی دولت در استان، اظهاد کرد :وظیفه سازمان همیاری ایجاد رقابت سالم اقتصادی با شرکت های بزرگ خارجی و ملی در استان می باشد و باید محرک مجموعه اقتصادی استان باشد. سازمان همیاری باید براساس برنامه حرکت کند و به عنوان سازمان پیشرو اقتصادی در اذهان اقتصاد دانان استان دیده شود .

حسینی پور اظهار کرد: در شناخت دقیق فرصت های اقتصادی استان و تنظیم قراردادهای بزرگ با بخش خصوصی سازمان همیاری باید نقش آفرینی کند و در روزهای اخیر یکی از ماموریت های مهم استان یعنی مسئولیت نوسازی و زیباسازی سواحل استان به این سازمان محول شده است .

وی افزود :بهره مندی از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان استان باید در دستور کار سازمان همیاری قرار بگیرد چرا که از این سازمان توقع می رود این جریان علمی و جوان را به حرکت در بیاورد و اعضای جدید هیئت مدیره در راستای هدایت عملیاتی این سازمان و فعال شدن نقش هیئت مدیره انتخاب شدند. رشد و تعالی در سازمان همیاری باید با سرعت زیاد ادامه پیدا کند تا بتوانیم شاهد یک سازمان قوی در استان باشیم .

سید محمود حسینی‌پور یادآور شد: سازمان همیاری باید چابک و متناسب با نیاز واقعی این سازمان ساختار ها باید تنظیم شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز