کشتی آلیش بانوان در هیر احیا شود

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۵:۱۰
کد خبر: ۱۳۳۱۳۷۱
کشتی آلیش بانوان در هیر احیا شود
حسینزاده مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان هیراز احیای کشتی آلیش بانوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، حقیقت بشیر پور رییس هیات کشتی هیربه همراه کادر هیات با بتول حسین زاده مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان هیر دیدار کردند.
بشیرپور از سازماندهی ۱۵۶ورزشکار تاکنون خبرداد و گفت ؛با توجه به اینکه ما نمیتوانیم در مسابقات استانی بجز یک تیم شرکت کنیم از این سو انگیزه وهیجان ورزشکاران ما نسبت به مسابقه کمتر شده است که نیازمند توجه بیشتر به این مساله می باشیم.
رییس هیات کشتی از برنامه های پیش رو گفت و بیان کرد:ما هر ساله کشتی سنتی و پهلوانی که با نام"گولشمگ"معروف است در ماه مبارک رمضان با شرکت بیش از ۲۰۰ورزشکار برگزار میکنیم که امسال میخواهیم این رشته پرمهیج را در طول سال با همکاری اداره ورزش د جوانان برگزار کنیم.
او همچنین از میزبانی اردوی تیم ملی،برگزاری کلاس های داوری کشتی و تکمیل و تجهیز خانه کشتی به تجهیزات بدنسازی با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.
در پایان بتول حسین زاده مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان هیر ضمن خرسندی از استقبال ورزشکاران کشتی از ورزش و احیای این رشته پرمدال یاداور شد،هر گونه حمایتی که برای پیشرفت ورزش شهر هیر لازم باشد دریغ نخواهم کرد.و هیات این بخش با اختیارات لازم می تواند برای برنامه های پیشرو قوی تر عمل کند.
وی ماموریت احیای ورزش کشتی آلیش بانوان را از رییس هیات خواستار شد و گفت:با توجه به سابقه درخشان کشتی گیران آقا در این بخش ،مسلما بانوان ما نیز اگر به این رشته وارد شوند شاهد رشد و شکوفایی آنها نیز خواهیم بود

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز