​هدف دوره ششم مدیریت شهری ترویج فرهنگ رضوی در کشوراست

۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۶:۴۰:۴۸
کد خبر: ۱۳۳۲۱۷۶
​هدف دوره ششم مدیریت شهری ترویج فرهنگ رضوی در کشوراست
شهردارمشهد،با اشاره به برگزاری نشست معاونان فرهنگی شهرداری و روسای کمیسون‌های فرهنگی شوراهای اسلامی کلان‌شهرهای کشور درمشهد گفت: هدف از برگزاری این نشست ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی در کشوراست.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،"سید عبدالله ارجائی"در دیدار معاونان فرهنگی شهرداری و روسای کمیسیون‌های فرهنگی شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور با امام جمعه مشهد که با حضور "علیرضا زاکانی"شهردار تهران انجام شد افزود: میزبان اولین نشست معاونان فرهنگی و روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی کلان‌شهرهای کشور در دوره ششم مدیریت شهری در جوار مضجع منور رضوی هستیم.

وی اضافه کرد: این نشست دوروزه با توجه به نزدیک بودن ایام مبارک دهه کرامت میلاد حضرت رضا(ع) و باهدف ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی برگزار شد.

شهردار مشهد تصریح کرد: این دوره مدیریت شهری عزم جدی دارد تا با توجه به ارشادات مقام عظمای ولایت، علما و نخبگان تلاش کند تا فرهنگ رضوی را در سطح کشور جاری و ساری شود.

ارجائی ادامه داد: مشهد با توجه به وجود حرم مطهر امام رضا(ع) قطب فرهنگی کشور است لذا این نشست دوروزه برگزار شد تا فعالان حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی کلان‌شهرهای کشور فعالیت در این زمینه را با الهام گرفتن از حضرت رضا(ع) و هماهنگی‌های لازم در این مسیر آغاز کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز