آغاز ثبت نام دانش آموزان در مدارس لرستان برای سال تحصیلی جدید

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۱:۳۲:۴۳
کد خبر: ۱۳۳۲۴۳۲
آغاز ثبت نام دانش آموزان در مدارس لرستان برای سال تحصیلی جدید
دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان لرستان از آغاز ثبت نام دانش آموزان در مدارس برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛ حمید میرساکی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد : دانش آموزان برای سال تحصیلی 1401-1402  باید بصورت حضوری در مدارس و با مسئولیت مدیر مدرسه در سامانه    sida.medu.ir    ثبت نام خود را انجام دهند .

او  با اشاره به ثبت نام 25 هزار و  230 دانش آموز پایه اولی در مدارس استان ، افزود:  ثبت نام کلاس اولی ها با سن 6 سال تمام (متولدین 1 مهرماه 1394 تا 1 مهرماه 1395 )  با ارائه تاییدیه از پایگاه سنجش سلامت انجام خواهد شد.

سرپرست اداره ارزیابی ، عملکرد و پاسخگویی به شکایت  آموزش و پرورش لرستان  با بیان اینکه ثبت نام در محدوده جغرافیایی مدرسه با توجه به جنسیت و دوره تحصیلی انجام می شود، تصریح کرد : در یافت هر گونه وجه به جز وجوه مربوط به بیمه حوادث دانش آموزی و کتب درسی ممنوع می باشد. 

او بیان کرد: کارشناسان  و بازرسان اداره کل، و آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان به طور مستمر بر نحوه ثبت نام دانش آموزان نظارت خواهند کرد و  خانواده ها  هم هرگونه  شکایت و در خواست خود را می توانند در سامانه www.shekayat.medu.ir  ثبت کنند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود .

میرساکی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل اندیشیده شده است ، عنوان کرد:  برگزاری آزمون ورودی ، مصاحبه ، تعیین شرط معدل برای ثبت نام در مدارس دولتی جز هنرستانها برای انتخاب رشته  و مدارسی که مصوبه خاص دارند ممنوع است.

به گفته او  سال تحصیلی 1400-1401  بیش از 340 هزار دانش آموز در 2 هزار و 602 مدرسه دولتی و 351 مدرسه غیر دولتی در سطح استان مشغول به تحصیل بودند .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز