قرار دادن امکانات لازم به هیات های کوهنوردی در بحث اطفا حریق

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۵:۳۴
کد خبر: ۱۳۳۲۴۷۷
قرار دادن  امکانات لازم به هیات های کوهنوردی در بحث اطفا حریق
فرماندار رومشکان خواستار در اختیار قرار دادن امکانات لازم به هیاتهای کوهنوردی جهت اطفای حریق های احتمالی شد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان ؛   حجت الله نصیری پور در  جلسه ستاد تنظیم بازار رومشکان ، اظهار کرد: تعزیرات باید بیشتر پای کار باشد و گشت های نظارتی تشدید شود.

* در اولویت بودن  کنترل بازار

او اولویت را کنترل بازار عنوان کرد و افزود: علاوه بر تصمیماتی که در حوزه بازار گرفته می شود که باید مکتوب شده و به دقت پیگیری شوند، در گشتها جهت نظارت دقیقتر نیروهای فرمانداری حضور داشته باشند.

نصیری پور بالا رفتن ناگهانی قیمت ها را عامل بدبینی مردم دانست و تصریح کرد: دستگاههای ذیربط در سطح کلان به عنوان متولیان بازار نباید عامل گرانی باشند ، تصمیمهای غلط باعث التهاب در بین جامعه و بی ثباتی در بازار خواهد شود، مردم باید از قیمت ها مطلع باشند.

* بیمه  خسارت خشکسالی را به صورت صدرصد پرداخت کند

فرماندار رومشکان با تاکید بر حضور ادارات مرتبط با بازار در گشت های مشترک به همراه نیروی انتظامی ، یادآورشد:  امروز که مسئولیت داریم اگر در انجام وظیفه کوتاهی کنیم در پیشگاه خدا مسئولیم.

نصیری پور همچنین در جلسه ستاد بحران و ستاد برداشت با محور اطفای حریق رومشکان  ،گفت : اخبار حوادث صادقانه انعکاس یابد.

او  با بیان اینکه بیمه ، خسارت خشکسالی را به صورت صدرصد پرداخت کند ، عنوان کرد: یکی از اهداف این جلسات ایجاد هماهنگی بین ادارات جهت استفاده بهینه از امکانات محدود و در اختیار است .

فرماندار رومشکان  بر مشخص شدن اکیپ‌ها و تیمها و برنامه ریزی جهت واحدهای پشتیبانی و تدارکات تاکید کرد و ادامه داد: ایجاد آتش بر جهت جلوگیری از گسترش حریق مورد توجه قرار گیرد.

 *  در اخیار قرار دادن امکانات لازم برای اطفای حریق

او خواستار قرار گرفتن امکانات لازم در اختیار هیاتهای کوهنوردی شد و خاطر نشان  کرد:  سلامت دستگاههای اطفای حریق و راننده بررسی شود.

 نصیری پور هماهنگی را لازمه کار ستاد بحران دانسته و پای کار آمدن بخشداران، دهیاران، کشاورزان و انجمنهای مردم نهاد از ملزومات اصلی دانست.

فرماندار رومشکان با اشاره به موضوع بیمه خشکسالی و رغبت مردم به بیمه محصولات کشاورزی ،گفت: با بیمه جهت پرداخت صد درصدی خسارت رایزنی شده است که این مساله باعث دلگرمی و اعتماد کشاورز به صنعت بیمه خواهد شد.

 انتهای پیام

خبرنگار: عباس دارایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز