ارزش های پهلوانی و ایثار و شهادت به نسل جوان انتقال یابد

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۲۲:۴۰:۱۵
کد خبر: ۱۳۳۲۶۷۲
ارزش های پهلوانی و ایثار و شهادت به نسل جوان انتقال یابد
سرپرست ورزش وجوانان لرستان در جشنواره رسم جوانمردی بر ضرورت توجه به ارزش های پهلوانی و فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آنها به نسل جوان تاکید کرد.

به  گزارش  خبرنگار ورزشی  خبرگزاری   برنا  از  لرستان  ؛  سید آرش قیاسیان  غروب  روز سه شنبه در نخستین جشنواره رسم جوانمردی که به مناسبت سالروز آزادی سازی خرمشهر  در سالن شهید چاغروند خرم آباد برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ اسلامی – ایرانی و  ارزش های پهلوانی ، اظهار کرد: وجود این  ارزش های اخلاقی در فرهنگ  ما باعث شد  تا بتوانیم در جنگ تحمیلی در برابر  دشمنی که حمایت  نظام سرمایه داری را  پشت سر خود داشت ایستادگی کنیم .

 سرپرست ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه همه این پیروزی ها و موفقیت ها مرهون فرهنگ ایثار وشهادت است ، افزود: یکی از وظایف دستگاه های اجرایی و فرهنگی انتقال ارزش های ایثار وشهادت به نسل های جوان است .

قیاسیان با اشاره به  اهمیت تاثیر فرهنگ ایثار و شهادت ، تصریح کرد: درحال حاضر می بینیم که در مکتب امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب فرزندانی مانند شهید سلیمانی و حججی ها به عنوان نماد ایثار و مقاومت در سطح جهان زبانزد شده اند.

انتهای پیام

 

نظر شما