در حوزه مشاغل خانگی باید به اقدام راهبردی برسیم‌

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۰۹:۴۲:۱۸
کد خبر: ۱۳۳۲۷۴۰
در حوزه مشاغل خانگی باید به اقدام راهبردی برسیم‌
رییس کمیته کارافرینی مجمع شهرداران کلا‌ن‌شهرهای ایران ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه عملیاتی و کف‌میدانی به مسائل بپردازید زیرا سخنرانی فایده‌ای ندارد، گفت: در حوزه مشاغل خانگی باید به اقدام راهبردی برسیم‌ و این مساله مقدمه‌ای برای کسب و کارهای شهری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، "احمد احمدی‌صدر" در چهل و ششمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران، اظهار کرد: در مشاغل خانگی باید به فکر بازار فروش باشیم‌ که در این راستا با صمت مذاکره کرده‌ایم تا کارخانجات کشور را تشویق کنند زیرا در صورت نبود پشتیبانی کارها ابتر باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه عملیاتی و کف‌میدانی به مسائل بپردازید زیرا سخنرانی فایده‌ای ندارد، افزود: در حوزه مشاغل خانگی باید به اقدام راهبردی برسیم‌ و این مساله مقدمه‌ای برای کسب و کارهای شهری است.

مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران بیان کرد: شهرداری با سازمان زندان‌ها، کمیته امداد، سازمان بهزیستی و... تفاهم نامه‌ای را منعقد کرده تا شهرداری تنها نباشد و نقش تسهیلگر را بازی کنیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز