مشارکت بیش از ۵۸ هزارو ۴۵۰ نفر در برنامه ورزش همگانی در اردیبهشت ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۱:۴۱
کد خبر: ۱۳۳۲۷۹۲
مشارکت بیش از ۵۸ هزارو ۴۵۰ نفر در برنامه ورزش همگانی در اردیبهشت ۱۴۰۱
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از مشارکت بیش از 58 هزارو 450 نفر در برنامه ورزش همگانی در اردیبهشت 1401 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، دکتر سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفتگو با روابط عمومی اداره کل گفت: بیش از 58 هزارو 450 نفر در برنامه فرهنگی ورزشی که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در اردیبهشت 1401 برگزار شد مشارکت داشتند.

دکتر انوشیروانی افزود: با اجرای برنامه ورزش همگانی و روستایی ، 23429 نفر در بخش بانوان و 35022 نفر در بخش آقایان مشارکت داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهارداشت: پیاده روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی وکوه پیمایی، دوچرخه سواری، اجرای همایش ها وجشنواره های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه های فرهنگی، برنامه ها وکلاس های آموزشی وورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی، دو چرخه سواری و گلگشت ها از برنامه هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی به اجرا درآمده است.

انوشیروانی تصریح کرد: به تفکیک برنامه های اجرایی بیش از 99 برنامه پیاده روی با حضور بیش از 4385 نفر از بانوان و آقایان و همچنین برنامه کوه روی و کوه پیمایی به تعداد 121 برنامه و با حضور2013 نفر از علاقمندان به کوه انجام گرفت.

او با اشاره به اینکه شرایط بیماری کرونا در سال سال کاهش پیدا کرد و همچنین وضعیت مطلوب جامعه ، مردم ورزش دوست کم کم فعالیت های ورزشی خود را آغاز کردند عنوان کرد: مردم ورزش دوست و ورزشکار استان اردبیل در شرایط حاضر نیز دست از ورزش برنداشتند و با حضور در ورزش صبحگاهی و همگانی، 683 عنوان برنامه ورزش صبحگاهی با حضور 16718 نفر از بانوان و 21312 نفر از آقایان در سطح استان اجرا شد.

او ادامه داد: همایش ها وجشنواره های ورزشی، برنامه های فرهنگی و برنامه ها وکلاس های آموزشی و ورزشی نیز یکی دیگر از فعالیت های تئوری و عملی گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل بوده است که جمعا به تعداد 100 برنامه با حضور 4328 نفر از بانوان و آقایان انجام گرفته است.

انوشیروانی بیان کرد: همواره مسابقات علاوه بر حس رقابت بین ورزشکاران ، حس آشتی با ورزش را برای دیگر افراد جامعه به ارمغان داشته است که در این راستا نیز تعداد 74 مسابقات محله، 11 مسابقه کارکنان و 225مسابقه ورزشی، 29 برنامه دوچرخه سواری همگانی و 36 گلگشت خانوادگی در سطح استان توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شده است که در این برنامه ها 9 هزار و 794 نفر از علاقمندان به فعالیت های ورزشی حضور یافتند

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز