پیگیری طرح صدور " جوان کارت " برای استفاده جوانان از اماکن ورزشی و تفریحی

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۹:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۲۸۷۰
پیگیری طرح صدور  جوان کارت   برای استفاده جوانان از اماکن ورزشی و تفریحی
معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان به خبرنگار برنا گفت: طرح "اتاقک های مهدکودک " برای استراحت ، نگهداری ، شیردهی کودکان خردسال در دستگاه های اجرایی پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه  جوانان خبرگزاری برنا از لرستان ؛   شهاب  مولایی روز چهارشنبه در حاشیه نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  استان که با محوریت اوقات فراغت جوانان و فرزند آوری  با حضور حجت الاسلام مهدی متقی فر  مدیر کل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش وجوانان در  استانداری لرستان برگزار شده بود، اظهار کرد: با توجه به کنترل  شیوع کرونا در استان و کشور ، تعطیلی مراکز آموزشی و همچنین ایجاد ایام فراغت برای خیل عظیمی از افراد جامعه ایجاب می کند دستگاه های متولی  اوقات فراغت برنامه ریزی لازم برا رای پاسخگویی به بخشی از نیاز های فراغتی جوانان و نوجوانان استان فراهم کنند.

او با اشاره به  دو مصوبه  در این جلسه و تاکید بر لزوم پیگیری برای انجام آنها ، افزود:  بحث راه اندازی "اتاقک های مهدکودک " برای استراحت ، نگهداری ، شیردهی  کودکان خردسال در دستگاه های اجرایی و همچنین  صدور  جوان کارت برای جوانان  جهت استفاده از اماکن تفریحی و ورزشی  است.

 معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان  تصریح کرد: در صورت مصوب شدن این دو طرح  جوانان ۱۸تا ۳۵سال می توانند از تسهیلات جوان کارت استفاده کنند .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز