سردار میرزایی : امنیت، هدیه ارزشمند ایثارگران نیروی انتظامی به مردم است

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۴:۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۳۳۲۹۱۶
سردار میرزایی : امنیت، هدیه ارزشمند ایثارگران نیروی انتظامی به مردم است
فرمانده انتظامی استان مازندران در دیدار با خانواده شهید جعفری و جانباز عقیان در شهرستان ساری، گفت: هدیه ارزشمند شهدا، جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی به مردم آسایش و امنیت جامعه است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، به منظور دلجویی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سردار مرتضی میرزایی با با خانواده شهیدموسی جعفری و جانباز بهروز عقیان در شهرستان ساری دیدار و از آنان دلجویی کرد .

فرمانده انتظامی استان مازندران در این دیدار با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای عرصه نظم و امنیت، گفت: امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون خون شهدا، رشادت جانبازان و ایثارگری های کارکنان نیروی انتظامی است .

سردار میرزایی با بیان این که خانواده های معظم شهدا و جانبازان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، تصریح کرد: خانواده های شهدا و جانبازان الگوی صبر و استقامتند و باید همواره قدردان رشادت های این عزیزان باشیم .

وی در ادامه تصریح کرد: شهدا و جانبازان، با ایثار و از خودگذشتگی آسایش و امنیت را به مردم هدیه کردند و پاسداشت ایثار گری های این عزیزان یک تکلیف و وظیفه همگانی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه اظهار داشت: نیروی انتظامی برای حفظ دستاوردها و پاسداری از ارزش ها و حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی، گوش به فرمان مقام معظم رهبری تا پای جان ایستاده و اجازه نخواهد داد امنیت مردم خدشه دار شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز