تلفیق عناصر هنری در رویداد «حکیم طوس»

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۵:۴۹:۰۲
کد خبر: ۱۳۳۲۹۷۴
تلفیق عناصر هنری در رویداد «حکیم طوس»
معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: در تئاتر ماردوش در رویداد فرهنگی هنری حکیم طوس، تلفیقی از عناصر هنری را دیدیم که از سطح کمی و کیفی بسیار خوبی برخوردار بود.
 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت الاسلام "سید احمد طباطبایی‌نژاد" در حاشیه رویداد فرهنگی هنری «حکیم طوس» اظهار کرد: کاری که در این رویداد انجام شد، از لحاظ کمی و از لحاظ کیفی در نوع اجرا، سبک موسیقی و سایر عناصر هنری بسیار خوب و قوی بود.

وی ادامه داد: تلفیق کار با عناصر مختلف بسیار عالی بود و مخاطب را تحت‌تاثیر خودش قرار داده بود؛ همچنین پیام اتصال گذشته به حال در داستان ضحاک ماردوش، حماسه‌سازی ایرانیان از گذشته تاکنون را به درستی به تصویر کشید.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم بیان کرد: ما باید قدر ایران و تاریخ مان را بدانیم؛ همچنین در بحث حکیم فردوسی، نیاز داریم بیشتر با شاهنامه و میراثی که داریم، آشنا شویم.

طباطبایی‌نژاد افزود: فرزندان ما نیز باید از این میراث غنی پاسداری کنند تا هویت‌مان حفظ شود.

وی درباره تئاتر ماردوش نیز بیان کرد: دادستان ماردوش به صورت جذابی مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌داد و نوع نگاه فردوسی در این داستان بسیار جالب بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: فردوسی تلفیقی از نگاه‌‎های مختلف را در این داستان به نظم درآورده و کاملا می‌توان در آن نشانه شناسی کرد؛ بحث‌هایی مانند حضرت موسی و پیامبران، شیطان، سپاه حق و باطل در این داستان دیده میشد.

انتهای پیام/

 

طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: کاری بود که مخاطب آن را باور می‌کرد و علاوه بر جلب نظر مخاطب، محتوای بسیار کاملی داشت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز