بنیاد رضوی، مسئولیت ترویج فرهنگ رضوی

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۵:۵۹:۳۵
کد خبر: ۱۳۳۲۹۸۴
بنیاد رضوی، مسئولیت ترویج فرهنگ رضوی
مشاور مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) از سال ۹۱ با مصوبه هیات وزیران تشکیل شده و تنها بنیادی است که در چارچوب ساختار جمهوری اسلامی، مسئولیت ترویج فرهنگ رضوی را برعهده دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، "سید جلال فیاضی" در چهلمین و ششمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران ضمن تبریک سوم خردادماه مصادف با روز فتح خرمشهر و سالگرد انتشار شهرآرا، اظهار کرد: بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) از سال ۹۱ با مصوبه هیات وزیران تشکیل شده و تنها بنیادی است که در چارچوب ساختار جمهوری اسلامی، مسئولیت ترویج فرهنگ رضوی را برعهده دارد.

وی افزود: مهم‌ترین فعالیت بنیاد، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی امام رضا(ع) در استان ها است و تولیدات فاخر در حوزه تجسمی، کتاب، فرهنی، هنری و.... دارد.

مشاور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) ضمن اشاره به بسته‌بندی حاوی نمک متبرک و کتاب با موضوع امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت، بیان کرد: امسال بیستمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزارو تعدادی نماهنگ برای پخش در تلویزیون‌های شهری و استانی و... طراحی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما