علی حبیبی نژاد سرمایه بوکس استان است

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۶:۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۳۳۲۹۹۵
علی حبیبی نژاد سرمایه بوکس استان است
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه علی حبیبی نژاد سرمایه بوکس استان است، گفت: آینده بوکس استان به دست جوانانی مانند حبیبی نژاد است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر هاشمی جواهری اظهار داشت: هر جایی که یک ورزشکار بر روی سکو می رود، طبعا یک تیم پشت آن است، از خانواده گرفته تا مدیران، مربیان و … .

وی افزود: تازه کار علی حبیبی نژاد شروع شده، او سرمایه ای برای بوکس است، ان شالله سالهای سال زنده باشد، آینده بوکس دست جوانان است، آنها در دوره ورزشی با افتخارات شان در عرصه های مختلف مربیگری و … می آیند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر اینکه ورزشکاران نیاز به حمایت دارند، یادآور شد: یک ورزشکار از لحاظ رواشناختی و روحی و جسمی تحت فشار است.

دکتر هاشمی جواهری گفت: باید به ورزشکاران امید دهیم، در ورزش یک نقطه شانس هم هست، توقعات از حبیبی نژاد بالا رفته است.

وی ادامه داد: وظیفه همه ماست که از ورزشکاران و قهرمانان تقدیر و حمایت کنیم، ورزش کردن سخت است، از نظر روانشناختی ورزشکار باید روح و روان سخت و آماده ای داشته باشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه دیده شدن ورزشکار مهم است، زیرا او انگیزه بیشتری می گیرد، از مسوولان هیات بوکس استات خواست تا تصویری از قهرمانانی همچون حبیبی نژاد در هیات قرار بگیرد و جوانانی همچون او در صدا و سیما به جامعه معرفی شوند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز