عزل بخشداری مرکزی گلوگاه توسط استاندار مازندران

۱۴۰۱/۰۳/۰۶ - ۲۲:۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۳۳۳۵۶۴
عزل بخشداری مرکزی گلوگاه توسط استاندار مازندران
استاندار مازندران در جریان بازدید از روستای مصیب محله گلوگاه دستور عزل فوری بخشدار مرکزی این شهرستان را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، نوربخش مدیر روابط عمومی استانداری مازندران گفت: روستای مصیب محله از جمله روستا‌های کم برخوردار منطقه است و در حالیکه اهالی و ساکنان این روستا در دریافت مجوز‌های آب و برق و گاز مشکل دارند اما تعداد زیادی خوش نشین با ساخت ویلا در این روستا این خدمات را دریافت کردند.

به گفته او استاندار در بازدید عصر امروز از این روستا و پس از مشاهده ساخت و ساز‌های غیرمجاز گسترده خوش نشین‌ها در کنار محرومیت وسیع و شدید مردم روستا و عدم نظارت بر ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این بخش که منجر به بیعدالتی و دست اندازی در طبیعت و کوچ پرندگان ارزشمند شده است دستور فوری برکناری بخشدار مرکزی را صادر کرد.

استاندار مازندران همچنین با مشاهده ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم جنگل های این روستا دستور تخریب دو واحد غیرمجاز را داد و گفت: تخریب این واحدها تا قبل از پایان جلسه شورای اداری باید انجام شود.استاندار مازندران از صبح امروز با حدود ۵۰ مدیر استانی به شهرستان گلوگاه سفر کرده بود تا از نزدیک در جریان روند توسعه و مشکلات اهالی این شهرستان قرار بگیرد.

بازدید از طرح‌های عمرانی نیمه تمام، برپایی میزخدمت، حضور در برخی روستا‌ها و گفتگو با روستاییان از جمله برنامه‌های سفر امروز استاندار به گلوگاه بود و قرار است امشب نشست شورای اداری نیز در گلوگاه برگزار شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز