آئین تجلیل از روسای هیات های ورزشی شهرستان قروه برگزار شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۰:۳۲:۲۱
کد خبر: ۱۳۳۴۸۱۷
آئین تجلیل از روسای هیات های ورزشی شهرستان قروه برگزار شد
روسای هیات های ورزشی شهرستان قروه طی مراسمی که با حضور نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ آئین تجلیل از روسای هیات های ورزشی شهرستان قروه عصر روز دوشنبه 9 خردادماه در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
 
نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان قروه و جمعی از مسئولین شهرستانی در آئین تجلیل از روسای هیات های ورزشی قروه حضور داشتند.
پرویز اوسطی نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی در این آئین با اشاره به اهمیت حوزه ورزش و فعالیت های تربیت بدنی اظهار داشت؛ رکن اساسی و اصلی سلامت در هر جامعه ای ورزش است و بها دادن به امر ورزش اهمیت دادن به سلامت افراد آن جامعه است.
وی ادامه داد؛ نوع و سبک زندگی امروزی افراد جامعه و کم تحرکی یکی از معضلاتی است که در کنار دیگر آسیب های اجتماعی همچون بیکاری، فقر و به ویژه سالمندی که کم کم گریبان کشور ما را گرفته سلامت افراد را مورد تهدید جدی قرار داده است و اگر از بحث ورزش غفلت کنیم به نوعی ظلم به این حوزه محسوب می شود.
اوسطی افرود؛ اگر بخواهیم در زمینه اهداف سلامت اجتماعی افراد و به تحرک واداشتن مردم تنها یک نهاد خاص را مسئول بدانیم باید اذعان کرد که این بحث از توان وزارت ورزش و جوانان خارج است و باید همه نهادها و ادارات مختلف هرکدام تا اندازه ای در این زمینه اقدامات موثری انجام دهند.
وی تاکید کرد؛ متاسفانه چه در نهاد خانواده به عنوان رکن اساسی جامعه و چه در بخش های بزرگ تر ورزش را به عنوان اولویت اول قرار نداده و مسائل دیگری همچون تحصیل و درآمد در اولویت نخست آنها قرار گرفته است و در این حوزه باید با تعامل نهادهای مرتبط مانند ادارات ورزش و جوانان و آموزش و پرورش امر ورزش و شناسایی استعدادها در میان خانواده ها نهادینه شود.
نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس اضافه کرد؛ یکی از مشکلات اساسی حوزه ورزش قروه کمبود نیروی انسانی در اداره ورزش و جوانان این شهرستان است که باید چاره ای برای آن یافت و دیگری کمبود زیرساخت های وزرشی در شهرستان قروه است که خوشبختانه با تلاش های اخیر دستگاه ورزش و جوانان استان در راستای افتتاح و بهره برداری از پروژه های ورزشی کم کم به میانگین کشوری نزدیک شده ایم.
وی خاطرنشان ساخت؛ احداث پیست اسکی منطقه آصف آباد، ورزش روستایی به عنوان سرمایه اصلی استعدادهای درخشان، بحث گردشگری ورزشی در مناطق کوهستانی قروه، ورزش جانبازان و معلولین و به ویژه ورزش سالمندان از جمله حوزه هایی هستند که در دستور کار و پیگیری ویژه ما قرار دارند و در شورای ورزش شهرستان مطرح خواهیم کرد.
 
این نماینده مردم در پایان سخنانش تصریح کرد؛ امیدوارم که با همکاری و تعامل مناسب دستگاه ورزش و جوانان شهرستان و استان و فرمانداری و حمایت دیگر دستگاه های مرتبط تا پایان سال پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرند.
 
گفتنی است؛ در این آئین روسای هیات های ورزشی قروه به بیان مشکلات خود پرداختند و در پایان نیز از 33 رئیس هیات فعال ورزشی شهرستان قروه تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز