جولایی: ورزش نیازمند کمک سایر نهادها و بخش خصوصی است

۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۰:۳۹:۲۰
کد خبر: ۱۳۳۴۸۲۵
جولایی: ورزش نیازمند کمک سایر نهادها و بخش خصوصی است
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: با بودجه های دولتی نمی توان انتظار پیشرفت چشمگیر در حوزه ورزش را داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حامد جولائی در آئین تجلیل از روسای هیات های ورزشی قروه اظهار داشت؛ ورزشکاران هر کشوری قهرمانان واقعی و نمایندگان راستین آن در عرصه روابط بین الملل هستند چون آنها با افتخارآفرینی پرچم کشور را در بیرون از مملکت خود به اهتزاز در می آورند و از این رو جایگاه ورزشکاران بسیار ارزشمند و والا است.

جولائی اذعان کرد؛ اگرچه امر خطیر حفظ و سلامتی افراد جامعه به طور مستقیم به حوزه وزارت ورزش و جوانان مرتبط است اما متاسفانه در اعطای بودجه به وزارتخانه ها همیشه آخرین اولویت وزارت ورزش و جوانان است و باید این نگاه و دیدگاه تغییر پیدا کند.

وی ادامه داد؛ در جوامع پیشرفته مهمترین و اولین اولویت ورزش است چون ورزش سلامتی، امنیت، شور و نشاط اجتماعی و... به دنبال خود خواهد داشت و این نکته دارای اهمیت بسیار زیاد است.

این مقام مسئول اضافه کرد؛ رویکرد وزارت ورزش و جوانان احداث زیرساخت های ورزشی کوچک در روستاها و شهرهای کوچک است تا بتوان در کمترین زمان به بهره برداری برسند و در اختیار جوانان قرار گیرند و با سوق دادن جوانان به سمت ورزش از آسیب های اجتماعی جلوگیری شود.

وی با اشاره به کمبود بودجه های عمرانی برای تکمیل پروژه های ورزشی در سراسر استان خاطرنشان ساخت؛ متاسفانه حوزه ورزش تنها و دست خالی است و اگر دیگر نهادهای دولتی و بخش خصوصی همکاری نکنند روند رشد و توسعه ورزش استان به کندی پیش خواهد رفت.

جولائی افزود؛ به زودی مبلغ قابل توجهی از منابع استانی به هیات های ورزشی شهرستان کمک خواهیم کرد اما باید این موضوع را در نظر گرفت که تنها با منابع مالی دولتی نمی توان پیشرفت قابل ملاحظه ای را در حوزه ورزش انتظار داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به وجود استعدادهای زیاد ورزشی در شهرستان قروه اشاره کرد و افزود؛ با تمام کمبودها و نبود بودجه های کلان اما ورزشکاران کردستانی و به ویژه ورزشکاران این شهرستان اثبات کردند که با تلاش و زحمت می توان نتیجه گرفت و شاهد درخشش آنها در میادین مختلف هستیم.

گفتنی است؛ مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان این مراسم به همراه نماینده مجلس و مسئولین شهرستانی از سالن های ورزشی خانه بوکس شهرک دانش قروه و سالن ورزشی شهدای شهر قلعه از توابع این شهرستان بازدید و در حاشیه این بازدید یک تخته تشک تاتامی به سالن شهدای قلعه اهدا کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز