دوگانه سوز شدن بیش از ۴ هزار خودروی عمومی در کردستان

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۰۹:۰۰:۲۱
کد خبر: ۱۳۳۵۱۳۴
دوگانه سوز شدن بیش از ۴ هزار خودروی عمومی در کردستان
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از مرداد سال ۱۳۹۹، ۴ هزار و ۲۰۰ خودروی عمومی در استان به صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ جهانبخش نوکانی گفت: در حال حاضر هفت مرکز در استان کار دوگانه سوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی را انجام می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستاندگفت: هم اکنون سه مرکز در سنندج، ۲ مرکز در بیجار و در شهر‌های سقز و قروه هم هر کدام یک مرکز نسبت به تبدیل رایگان خودرو‌های عمومی به دوگانه سوز اقدام می‌کنند.

به گفته او طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی (تاکسی و وانت بار) از مرداد ماه سال ۱۳۹۹ در استان آغاز شده و با توجه به تداوم اجرای طرح، شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام و نوبت تبدیل دریافت کنند.

نوکانی گفت: اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی از صاحبان خودرو‌های ناوگان حمل و نقل عمومی همچنان ادامه دارد و افراد می توانند در سامانه https://gcr.niopdc.ir ثبت نام کنند تا زمان تبدیل به دو گانه سوز شدن از سهمیه اعتباری برخوردار شوند در غیر این صورت سهمیه اعتباری آن‌ها کاسته شده و همانند خودرو‌های عادی به آنان سهمیه سوخت تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز