زارعی کوشا: اکتشافات معدنی فرصتی بی بدیل برای ثبت منابع و ظرفیت‌های کردستان است

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۸:۱۸
کد خبر: ۱۳۳۵۱۸۴
زارعی کوشا: اکتشافات معدنی فرصتی بی بدیل برای ثبت منابع و ظرفیت‌های کردستان است
استاندار کردستان انجام پروازهای ژئوفیزیک هوایی و اکتشافات معدنی فرصتی مغتنم برای ثبت منابع و ظرفیت‌های استان کردستان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در دیدار معاون وزیر  و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و جمعی دیگر از مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت که به مناسبت آغاز عملیات اکتشافات معدنی در پهنه دیواندره صورت گرفت، گفت: کردستان جزو استان‌هایی غنی معدنی و دارای مواهب طبیعی فراوان است که باید این ظرفیت ها در خدمت پیشرفت و اعتلای استان قرار گیرد.

زارعی کوشا یکی از مهمترین انتظارات دولت و شخص رئیس جمهور از استانداران را رشد اقتصادی و افزایش سرمایه گذاری ها عنوان کرد و اظهار داشت: برای تحقق این مهم قرار است اختیارات ویژه به استانداران داده شود تا بتوانند با ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌ها در این راستای تحقق آن سیاست‌ها گام بردارند.

استانداران کردستان ضمن تقدیر از سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور برای آغاز عملیات اکتشافات معدنی در پهنه دیواندره، گفت: مردم کردستان بسیار نجیب و کم توقع هستند و در برهه‌های مختلف پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، بنابراین باید با همه وجود برای افزایش سطح زندگی و بهبود معیشت و اقتصاد آنان تلاش کرد.

در این دیدار معاون وزیر و رییس سازمان زمین شناسی نیز گزارشی از اجرای این طرح را ارائه کرد و از آمادگی برای کمک به شناسایی ظرفیت های معدنی استان کردستان خبر داد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز