معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران: امیدواریم جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی را در مازندران برگزار کنیم

۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۶:۵۳:۱۹
کد خبر: ۱۳۳۵۶۷۶
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران: امیدواریم جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی را در مازندران برگزار کنیم
روح‌الله سلگی در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان با اشاره به پوشش 99 درصدی سواد در مازندران، اظهار امیدواری کرد؛ امیدواریم جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی را در مازندران برگزار کنیم. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان به ریاست روح‌الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، فرماندار مرکز استان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری و سایر اعضای شورا برگزار شد.

روح‌الله سلگی در ابتدا ضمن تبریک ایام میلاد خجسته حضرت معصومه (س)، حضرت امام رضا (ع)، روز دختر و دهه کرامت و تسلیت ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد، پیروی از آموزه های اهل بیت را برای جامعه ما رهایی بخش دانست و گفت: حضرت امام خمینی (ره) با ابتناء به آموزه های ائمه اطهار و اهل بیت معصومین، انقلاب اسلامی را در سخت ترین شرایط تاریخی رهبری کرد و با مشارکت اقشار مختلف به پیروزی رساند.

وی در ادامه به جایگاه علم و دانش در فرهنگ ما اشاره کرد و گفت: امام راحل (ره) علم و دانش را عبادت می‌دانستند و امروز برای ما جای خرسندی است که بگوییم در استان مازندران پوشش سواد به بالای ۹۹ درصد رسید و میانگین نخبگی استان نیز دوبرابر میانگین کشوری است.

سلگی با اشاره به پیوند مستقیم بین انواع جرایم و آسیب‌های اجتماعی با سطح سواد شهروندان ادامه داد: لازم است کارگروهی متشکل از کمیته امداد، سازمان زندان‌ها، بهزیستی و آموزش و پرورش تشکیل شود تا اولین استانی باشیم که به پوشش صد درصدی و ریشه‌کن کردن بی‌سوادی برسیم و امیدوارم با تلاش شما عزیزان، مازندران نخستین استانی باشد که جشن ریشه‌کن کردن بی‌سوادی را برگزار کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز