رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح: باید با خدمت بی منت در مسیر شهدا حرکت کنیم

۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۲:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۶۰۵۷
رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح: باید با خدمت بی منت در مسیر شهدا حرکت کنیم
حجت الاسلام گواهی رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح ، در استانداری مازندران گفت: شهدا در مسیر صیانت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، از جان خود گذشتتند تا ما در آرامش و آسایش کامل باشیم و حال ما باید راه آنان را با خدمت بدون منت به مردم ادامه دهیم. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، ریاست عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم هفتمین روزخاکسپاری شهید خوشنام استانداری که با حضور استاندار مازندران، معاونین و مدیران ستادی و کارکنان استانداری، فرمانداران و اقشار مردم در محوطه استانداری برگزار شد، با اشاره به تدفین شهید خوشنام در محوطه استانداری، گفت: خاکسپاری شهید خوشنام در این مکان، عطر و بوی دیگری به استانداری مازندران بخشیده است.

وی ادامه داد: در هر نقطه ای که کسی به مردم خدمت کند و گره ای از کار مردم بگشاید آن مکان مقدس است، امروز استانداری مکان مقدسی است که با حضور این شهید خوشنام اعتبارش دوچندان شده است.

رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: در هیچ نقطه ای از دنیا رهبری با محبوبیت امام راحل نمی توان سراغ گرفت، که روزی که آمدند با میلیون ها نفر استقبال شدند و وقتی به ملکوت اعلاء پیوستند با حضور ده ها میلیون نفر تشییع و به خاک سپرده شدند.

وی ادامه داد: مسیر حرکت امام حرکت در مسیر سیدالشهدا بوده است و امروز همه ی مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در مسیر امام و رهبری حرکت کنند.

رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: شهدا در مسیر صیانت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، از جان خود گذشتتند تا ما در آرامش و آسایش کامل باشیم و حال ما باید راه آنان را با خدمت بدون منت به مردم ادامه دهیم.

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی با بیان اینکه خدمت به مردم تنها راه کرامت واحترام به شهداست، افزود: همین که در روز اول نوروز استاندار مازندران با 50 مدیر در محروم ترین نقطه استان حاضر می شود تا گره از کار مردم بگشاید و یا در روز جمعه در نماز جماعت بدون واسطه با مردم گقتگو می کند این الگوی خدمت بی منت و مدیریت جهادی در استان است.

وی به جراحی عظیم اقتصادی توسط دولت مردمی سیزدهم اشاره کرد و گفت: این اتفاق عظیم مانع از هدر رفت سرمایه کشور است و یک سرمایه گذاری عظیم است گه نیاز به همت همگان دارد.

این مسئول ادامه داد: همه ی ما وظیفه داریم که این موضوع مهم را برای مردم تبیین کنیم.

گواهی صدای سوداگرانی که منافعشان با این اقدام بزرگ دولت به خطر افتاده را بلندتر از مردم خواند و گفت: مردم همیشه در صحنه های مهم درکنار رهبری و انقلاب استوار ایستاده اند.

انتهای پیام

نظر شما