افزایش ۴۹ درصدی کشف سرقت در خرم آباد

۱۴۰۱/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۹:۳۱
کد خبر: ۱۳۳۶۴۵۹
افزایش ۴۹ درصدی کشف سرقت در خرم آباد
فرمانده انتظامی خرم آباد از افزایش 49 درصدی کشف سرقت در15 روز نخست خرداد ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دراین شهرستان خبر داد.

به  گزارش   خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛   سرهنگ "نبی اله قاسمی" اظهار داشت: در سال جدید رویکرد مبارزه قاطع با سرقت و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفته که نتیجه آن در نیمه نخست خرداد ماه امسال تا این لحظه افزایش 49 درصدی کشف سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

او  وقوع اکثر سرقت‌ها را بی‌توجهی مال باختگان در نگهداری و عدم به کارگیری تجهیزات ایمنی در منزل و وسایل نقلیه و اماکن برشمرد و پیشگیری را مهمترین و کاربردی ترین راه مقابله با این گونه سرقت ها دانست و بر مشارکت نهادها و مردم با پلیس در مبارزه با سرقت تاکید کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: دستگیری و‌برخورد قانونی با سارقان از مطالبات و انتظارات به حق مردم است و با بکارگیری حداکثر توان و امکانات می توان به خواسته مردم جامه عمل بپوشاند.

فرمانده انتظامی خرم آباد در پایان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در برخورد با مجرمان، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های عملیاتی ودستگیری سارقین و جمع آوری معتادین متجاهر از جمله راه های مقابله با سرقت های خرد و کلان می باشد که با هدف ارتقای امنیت در سال جاری نیز همچنان در برنامه های ماموریتی این پلیس قرار دارد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز