سلگی : زمین خواری و جنگل خواری، خط قرمز مدیران در مازندران است

۱۴۰۱/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۰:۱۳
کد خبر: ۱۳۳۶۵۱۹
سلگی : زمین خواری و جنگل خواری، خط قرمز مدیران در مازندران است
روح الله سلگی، با اشاره به این که مکتب امام؛ مکتب توزیع عادلانه ثروت و قدرت است، افزود: مفسدان، کوه خواران و زمین‌خواران منتظر سیلی آذرخش وار عدالت فرزندان خمینی در این استان باشند. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، روح الله سلگی در  هم‌زمان با سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) با عنوان اینکه چالوس قدمگاه بیش‌از بیست و یک‌هزار شهید خطه شمال است و موقعیت استراتژیک چالوس و نزدیکی آن به پایتخت، زیبایی طبیعت و نزدیکی به کوه و دریا از این شهرستان یک منطقه ویژه ساخته است، خاطرنشان کرد: متأسفانه ظرفیت‌های چالوس طی سال ها نادیده گرفته شده و وضعیت انسداد راه‌های چالوس در ایام تعطیل به‌لحاظ پدافند غیرعامل یک تهدید و چالش جدی است و و امدادرسانی را در بحران‌ها ناممکن می‌سازد که ان‌شاءالله با اشرافیت استاندار مازندران حل و رفع خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، با اشاره به این که یکی از مشکلات اساسی در چالوس صدور مجوزهای معادن است چرا که صدور مجوز معادن در چنین موقعیت ممتاز گردشگری یعنی مخدوش کردن و چنگ کشیدن به‌صورت زیبایی طبیعت، تصریح کرد: برخی معادن سبب رانش زمین و به‌صورت موریانه وار در حال تخریب محیط‌ زیست هستند و گونه‌های جانوری در حال تهدید و نابودی است.

وی با بیان این که خط قرمز مدیران استان بالاخص استاندار خدوم و انقلابی زمین خواری و جنگل خواری است، یادآور شد: استاندار مازندران در عمل ثابت کرده‌است که با ترک فعل برخورد می‌کند لذا مسئولان باشند و موضع فعالانه داشته باشند.

سلگی با اشاره به این که مکتب امام مکتب توزیع عادلانه ثروت و قدرت است، افزود: مفسدان، کوه خواران و زمین‌خواران منتظر سیلی آذرخش وار عدالت فرزندان خمینی در این استان باشند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز