دانشگاه علوم پزشکی کردستان در لیست ۱۰۰ دانشگاه برتر قاره آسیا

۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۷:۰۲
کد خبر: ۱۳۳۶۷۷۵
دانشگاه علوم پزشکی کردستان در لیست ۱۰۰ دانشگاه برتر قاره آسیا
یدالله زارع زاده مدیر امور بین الملل دانشگاه با اعلام این خبر از قرار گرفتن شش دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر آسیا در لیست رتبه بندی دانشگاهی تایمز ۲۰۲۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ زارع زاده ضمن تبریک به جامعه علمی کشور و استان کردستان اعلام کرد که دانشگاه علوم پزشکی کردستان رتبه دوم در سطح ملی و رتبه ۶۴ در سطح قاره آسیا را کسب کرده است.

زارع زاده با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کردستان در رتبه بندی های دیگر دانشگاهی از جمله ایمکت، دانشگاههای جوان و تاثیرگذارترین دانشگاهها نیز حائز رتبه های برتر ملی و بین المللی بوده است و کسب این رتبه ها را نشانه ظهور دانشگاههای جوان در عرصه بین المللی دانست.


دکتر زارع زاده با بیان اینکه اساس رتبه بندی تایمز بر بررسی ۱۳ شاخص در چهار حیطه ی آموزش ، پژوهش، استنادات و انتقال دانش قرار دارد افزود دانشگاه علوم پزشکی کردستان در همه شاخص ها به نسبتهای متفاوت امتیاز مطلوب را کسب نموده است.


مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان حضور موثر بین المللی دانشگاه را مرهون برنامه ریزی برای توسعه دانشگاه بر اساس شاخص های استاندارد اعتبار بخشی ، همکاریهای بین المللی ، وجود اساتید و محققین بسیار خوب و حضور دانشجویان غیر ایرانی در رشته ها و مقاطع تحصیلی متفاوت دانست.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز