شهردار سنندج: تقویت روحیه و کار تیمی اولویت شهرداری است

۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۹:۲۸:۳۸
کد خبر: ۱۳۳۷۱۳۱
شهردار سنندج گفت: تقویت وروحیه کار تیمی، پرورش نیروهای ارزشی، چابک سازی و میدان دادن به کارکنان جوان ، توانمند و نخبگان مهمترین اولویت در شهرداری سنندج است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سیدانور رشیدی در جلسه شورای در جمع معاونین، روسای سازمان ها و مدیران شهرداری های مناطق، اظهار کرد: اینکه در تمام حوزه های مجموعه شهرداری سنندج در این فصل عمرانی شاهد انقلاب و نهضت کاری هستیم جای تقدیر دارد.

وی از فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف، عمرانی، مالی، خدمات شهری و غیره تقدیر کرد و گفت: حرکت بسیار خوبی در راستای خدمات رسانی و ارتقای رضایتمندی شهروندان در شهرداری سنندج آغاز شده که امیدواریم با سرعت بیشتری استمرار پیدا کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم طی یکی دو ماه آینده اتفاقات خوب در حوزه سرمایه گذاری را در شهرداری سنندج شاهد باشیم.

وی به برخی اقدامات انجام گرفته در حوزه بازیافت،مشاغل شهری، آرامستان ها، فضای سبز، آسفالت، بهسازی معابر، حوزه ترافیکی، مقالبه با ساخت و سازهای غیرمجاز، تامین تجهیزات، کلید خوردن پروژه های عمرانی و غیره گریزی زد و گفت: کشتی تلاش و خدمتی که در شهرداری سنندج در قالب کار تیمی تعریف کرده ایم خوشبختانه با موفقیت و سرعت در حال پیشتازی است.

وی اضافه کرد: در کنار تلاش در حوزه کسب درآمد به عنوان یکی از مهمترین نیازهای شهرداری موضوع ساماندهی مشاغل شهری، ساماندهی بازار، مقابله با سد معبر و انتقال وانت های میوه فروشی به عنوان اولویت های مهم شهرداری و مطالبات به حق مردم اتفاقات خوبی افتاده و یا به زودی شاهد اجرایی شدن آن هستیم.

وی موفقیت امروز در مجموعه شهرداری و رضایت نسبی مردم را حاصل تلاش و کار تیمی دانست و گفت: وجود روحیه کار تیمی در هر نهاد و سازمانی زمینه ساز تصمیم گیری و تصمیم سازی های درست و خروجی هایی به نفع مردم خواهد بود، که خوشبختانه این روحیه در مجموعه شهرداری شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه تعارفی در بیان کم کاری همکاران نداریم، گفت: اگر ببینیم کم کاری یک همکار مسیر خدمت را در مجموعه مختل می کند بدون هیچ تعارفی اعلام می کنیم.

وی تصریح کرد: فعالیت های عمرانی وخدماتی چشمگیری در نقاط مختلف شهر شروع شده و در آینده نزدیک نیز شاهد تحولات بزرگ تری در حوزه عمران شهری خواهیم بود.

وی افزود: اینکه با بهره مندی از اعتماد به جوانان الان شاهد حضور تیم جوان خوش فکر و پای کار در مجموعه شهرداری هستیم بسیار خرسندیم و امیدواریم این مهم در لایه های مختلف شهرداری شکل بگیرد.

وی بر پرورش نیروهای ارزشی، چابک سازی و میدان دادن به نخبگان در مجموعه شهرداری سنندج به عنوان یک اولویت مهم یاد کرد و گفت: همه ما یک مجموعه هستیم و باید خالصانه با تقویت روحیه کار تیمی و تلاش جهادی در مسیر خدمت به مردم تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم مجموعه شهرداری در حوزه کار تیمی به الگوی موفقی تبدیل شود.

 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز