سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان کردستان منصوب شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۵:۱۸
کد خبر: ۱۳۳۷۱۳۹
سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان کردستان منصوب شد
با صدور حکمی از سوی دکتر ابراهیم تقی زاده سرپرست دانشگاه پیام نور،دکتر مریم مهدی عراقی به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ دکتر بیات سرپرست حراست دانشگاه پیام نور، با بیان اینکه دانشگاه پیام نور دانشگاهی ترکیبی و پیشرو در عرصه آموزش‌های الکترونیکی و حضوری است گفت: این دانشگاه به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم یعنی کارآفرین، مهارت گستر و مسئولیت مدار پیش می‌رود که در این راستا توجه به ایجاد مراکز تحقیقاتی، رشد و تشکیل بانک‌های ایده و کارآفرینی ضروری می‌باشد.

او با اشاره به رشد تولید منابع علمی همچون مقالات علمی و بین المللی و کتاب‌های آموزشی در دانشگاه پیام نور گفت: گسترش دیپلماسی و ارتباطات علمی و دانشگاهی راهبرد دیگری است که توسط مجموعه مدیریتی دانشگاه پیگیری خواهد شد.

سرپرست حراست دانشگاه پیام نور گفت: تلاش در عرصه علمی برای اعتلا و پیشرفت کشور اهمیت و ضرورت دارد و در این راستا منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب باید نقشه راه همه ما باشد.

دکتر بیات ضمن تجلیل از تلاش‌ها و زحمات منسجم مجموعه مدیریتی، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور استان کردستان برای تحقق اهداف این نهاد علمی و فرهنگی، اظهار امیدواری کرد مدیریت جدید با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در جهت اعتلای دانشگاه اهتمام جدی نماید.

پیش از این دکتر یعقوب احمدی مدیریت دانشگاه پیام نور استان کردستان را بر عهده داشت.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز