نشست مشترک استاندار و مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با روسای فدراسیونهای جودو و اسکی کشور

۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۱:۰۳:۰۲
کد خبر: ۱۳۳۷۴۷۸
نشست مشترک استاندار و مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با روسای فدراسیونهای جودو و اسکی کشور
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به سفر روسای فدراسیون های جودو واسکی به استان گفت: توسعه زیرساخت های ورزشی جهت توسعه ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی از اهداف اداره کل ورزش وجوانان استان است.

به   گزارش   ‌خبرگزاری   برنا   از  لرستان ؛  چهارشنبه شب مورخ ۱۸ خردادماه، نشست مشترک دکتر فرهاد زیویار  استاندار لرستان و سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و علی نظریان رئیس فدراسیون اسکی در استانداری لرستان برگزار شد.

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در این نشست  با اشاره به ظرفیت های بالای  ورزشی استان ، گفت:  لرستان با توجه به پتانسیل های  مطلوب ورزشی در رشته های مختلف حرف های زیادی در ورزش قهرمانی برای گفتن  دارد .

سید آرش قیاسیان افزود: باتوجه به تعداد رشته های ورزشی در استان و استفاده از ظرفیت رشته های المپیکی مانند جودو می توان در میادین مختلف ورزشی درخشید و افتخارات بزرگی کسب کرد.

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان همچنین  با اشاره  به نقش میزبانی ها در توسعه ورزش قهرمانی در استان  نیز تصریح کرد: لرستان ظرفیت میزبانی رشته های ورزشی مانند جودو را دارد و درحال حاضر نیز اردوی تیم ملی جودو بانوان کشور در خرم آباد در حال برگزاری است.

 قیاسیان بیان کرد: توسعه زیرساخت های ورزشی جهت توسعه  ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی از  اهداف اداره کل ورزش وجوانان استان است.

همچنین آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو در این نشست گفت: از برگزاری میزبانی ها و اردو های تیم ملی  در استان استقبال می کنیم.

فرهاد زیویار استاندار لرستان نیز در این نشست قول حمایت ها و مساعدت های لازم را در راستای همکاری برای توسعه  زیرساخت های ورزش استان و همچنین شرایط برگزاری های میزبانی ها را داد.

انتهای پیام 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز