کسب نشان برنز توسط کشتی گیر کردستانی

۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۶:۰۴
کد خبر: ۱۳۳۸۰۹۰
کسب نشان برنز توسط کشتی گیر کردستانی
"محمدحسین نوروزیان" کشتی گیر کردستانی وزن 79 کیلوگرم در پایان مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی موفق شد عنوان سوم و نشان برنز را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی با حضور 135 کشتی گیر از کشورهای ایران، ارمنستان و گرجستان طی روزهای 19 و 20 خرداد ماه به میزبانی استان مازندران و در شهر تنکابن این استان برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب 245 امتیاز به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و تیم های ارمنستان و گرجستان به ترتیب با 93 و 28 امتیاز دوم و سوم شدند.

در پایان رقابت های کشتی آزاد وزن 79 کیلوگرم "محمد حسین نوروزیان" کشتی گیر شایسته کردستانی موفق شد جایگاه سوم و نشان برنز این مسابقات را به خود اختصاص دهد.
 
همچنین محمد نخودی و مصطفی قیاسی به ترتیب در این وزن عناوین اول و دوم را کسب کردند.
 
گفتنی است؛ سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه سید محمود حسینی پور استاندار مازندران با حضور در سالن رقابت های کشتی آزاد جام تختی در تنکابن، به تماشای رقابت های رده بندی و فینال ۵ وزن دوم این مسابقات نشستند.
 
علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، سید شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی، حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، به همراه برخی دیگر از مسئولان سیاسی مازندران نیز در سالن رقابت ها حضور دارند.
 
با اعلام مسئولین فدراسیون کشتی کشور چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی به عنوان مرحله ما قبل نهایی چرخه ی انتخابی تیم ملی محسوب می شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز