درخش شرکت آب منطقه ای کردستان در اجرای طرح داناب و گسترش سواد آبی

۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۰:۳۶:۲۱
کد خبر: ۱۳۳۸۱۰۱
درخش شرکت آب منطقه ای کردستان در اجرای طرح داناب و گسترش سواد آبی
بر اساس ارزیابی به عمل آمده از سوی شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، شرکت آب منطقه ای کردستان حائز رتبه برتر در اجرای موفق طرح دانش آموزی داناب و گسترش سواد آبی در کشور شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  آرش آریانژاد ضمن تبریک و قدردانی از همکاران اثرگذار اجرای این طرح، اظهار داشت: با تدبیر و رویکرد جدید مدیران ارشد وزارت نیرو، توجه ویژه‌ای در مقطع کنونی به اجرای طرح‌های غیرسازه‌ای به ویژه فرهنگ‌سازی و ارتقای آگاهی‌های عمومی در زمینه حفاظت و صیانت از منابع آب در سطح ملی شده است که امروز ما شاهد تغیر رفتار مردم عزیزمان در زمینه حفظ این سرمایه ملی و بهره‌برداری از آن در مقایسه با سال‌های گذشته هستیم .

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان، با بیان اینکه طرح دانش آموزی نجات آب یک طرح اثرگذار بر روی اقشار مختلف جامعه بویژه معلیمن، خانواده دانش‌آموزان و از همه مهم‌تر دانش‌آموزان بوده و آنها را با چالش‌ها و محدودیت‌های آب آگاه‌تر کرده است، افزود: این شرکت در اجرای این طرح برای چهارمین سال متوالی از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران به عنوان شرکت برتر اعلام گردیده و موفق به کسب رتبه اول شده است.

وی افزود: این موفقیت با تعامل خوب آموزش و پرورش،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برخی دستگاه‌های دیگر استان با این شرکت، بدست آمد و همین همکاری و مشارکت خوب سبب درخشش مجدد استان در اجرای این طرح گردید.

شایان ذکر است در طی اجرای این طرح در کردستان بیش از7 هزار و 723 دانش آموز در شهرستان‌های قروه و دهگلان به عنوان پایلوت و سایر دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم استان، صدها نفر معلم و تعداد زیادی از خانواده دانش‌آموزان و همچنین سایر اقشار مختلف جامعه در استان، بویژه کشاورزان با این طرح و اهداف آن آشنا شده اند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز